چند مدل کفش اسپرت برای عروس

چند مدل کفش اسپرت برای عروس اگر می خواهید در مراسم خود خاص و صمیمی به نظر برسید می توانید مدل های کفش اسپرت برای عروس را که در ادامه معرفی خوایم کرد، ببینید. در عکس هایی که برایتان می آوریم حتما به استایل مدل نیز دقت کنید.

اگر بخواهیم بهترین مدل کفش اسپرت عروس را معرفی کنیم، کتونی بهترین انتخاب است. کفش کتونی عروس به دلیل شکلی که دارد با انواع لباس ست می شود. البته در انتخاب رنگ دقت کنید و توصیه می کنیم که تا جای ممکن از کتونی سفید رنگ استفاده کنید.

چند مدل کفش اسپرت برای عروس

کتونی لژدار

زیره این کفش بزرگ است و به همین دلیل به آن لژدار می گویند.پوشیدن کتونی لژداریک انتخاب جسورانه به حساب می آید ولی اگر حساب شده با ترکیب لباس خود انتخاب کنید، استایلی جذاب و خاص خواهدی داشت.

کتونی نگین دار

یکی از ویژگی های لباس عروس، زرق و برق و سنگ هایی است که بر روی آن به کار می رود. کتونی عروس که نگین دارند بسیار زیبا هستند و می توانند انتخاب خوبی برای مراسم ازدواج باشند.

کتانی ساقدار

این مدل کتانی زنانه می تواند انتخاب خوبی بین سایر کفش زنانه باشد زیر ساق آن بلند است و می تواند ترکیب خوبی با دامن باشد. برای انتخاب این کفش احتیاط کنید و حتما استایل نهایی را مدنظر قرار دهید.

کتونی چرم

جنس کفش اسپرت عروس نیز اهمیت دارد. کفش کتونی عروس مانند کفش اسپرت سفید مردانه، چرم براق است و انتخاب خوبی برای این مهمانی به حساب می آید. توجه داشته باشید که رنگ کفشی که انتخاب می کنید حتما سفید باشد.

کالج سفید

استفاده از کالج سفید یا کفش راحتی در روز عروسی سبب می شود تا در آن روز آرامش و راحتی زیادی داشته باشید. این مدل کفش ها برای مراسم نامزدی، عقد، تولد و مهمانی های رسمی بسیار کاربرد دارد و استایل رسمی شیک و خاصی ایجاد می کند.

کفش فرمالیته عروس

کفش اسپرتی یا کتونی که معمولا ساده هستند و برای مراسم رسمی و کژوال مناسب هستند، فرمالیته نام دارند. این سبک کفش می تواند برای عروس خانم نیز بسیار زیبا باشد و بهتر است تا آن را در لیست انتخاب هایتان درنظر بگیرید.

کلام آخر

در این مقاله در مورد کفش اسپرت عروس صحبت کردیم. همانطور که در مدل ها مشاهده کردید، می توان در مراسم ازدواج با «کفش کتونی عروس»، استایلی جذاب و منحصر به فرد داشت. انواع کتونی مناسب عروسی بررسی شدند و عکس های مختلفی از نمونه های این نوع استایل برایتان قرار گرفت.


خرید جدیدترین کفش های کتانی زنانه 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.