کفش اسپرت با چه شلواری مناسب تر است؟

ست کردن کفش و شلوار همواره یکی از مشکلات بسیاری از افراد است. یکی از این سوالات این است که با کفش اسپرت چه شلواری بپوشیم؟ کفش اسپرت یا کفش کتانی یکی از انواع کفش هاست که علاوه بر این که ظاهری مناسب و شیک به شما می دهد، باعث راحتی پا در آن می شود.

کفش نه تنها به عنوان یک اکسسوری بلکه به عنوان نقطه عطف برخی استایل‌ها از اهمیت ویژه‌­ای برخوردار است. بی تردید برخی مدل‌ها هستند که گذشتن از آنها برایمان کاری ناممکن است پس به طور مداوم از آنها استفاده می‌کنیم!
یکی از این کفش ­های مهم کتونی است.
البته شما حق دارید عاشق آنها باشید، چون با این کفش‌های نرم و راحت هرچقدر راه بروید و سرپا بایستید خسته نمی‌شوید.
بگذارید در ابتدا یک توضیح کوتاه بدهم: ” اسنیکرز ” نام نوعی کفش است که از یک کفی از جنس پلاستیک نرم و رویه­ ی پارچه ­ای (الیاف مصنوعی) تشکیل شده است.
رانینگ، کفش تنیس و … همه جزو کتگوری اسنیکرز به حساب می‌آیند و همه آنها کفش‌هایی هستند که برای ورزش و پیاده­ روی مناسب و راحت‌اند.

 

کفش اسپرت با چه شلواری مناسب تر است؟

کفش اسپرت با چه شلواری مناسب تر است؟

نکات مهم در ست کردن کفش اسپرت با شلوار

در ادامه  پاسخ به این سوال که با کفش اسپرت چه شلواری بپوشیم  می بایست یک سری نکات را در نظر داشته باشید.

تنگی شلوار

میزان تنگی شلوار از اهیمت بالایی برخوردار است. این پارامتر باید متناسب با فرم پاها و کفش شما باشد. به عنوان مثال برای شلوارهای جذب باید از کفش های ظریف استفاده کرد.

 

نکات مهم در ست کردن کفش اسپرت با شلوار

نکات مهم در ست کردن کفش اسپرت با شلوار

نوع کفش اسپرت

کفش های اسپرت انواع مختلفی دارند. از مهم ترین انواع این کفش ها می توان به کفش های رانینگ (مناسب برای دویدن)، کفش های والکینگ (مخصوص پیاده روی) و کفش های مناسب برای ورزش های خاص اشاره کرد. بهتر است از پوشیدن کفش های ورزشی خاص برای مصارف روزمره خودداری کنید.

قد شلوار

به طور کلی اگر دوست دارید که از کفش های اسپرت استفاده کنید. بهتر است بین شلوار و کفشتان در قسمت مچ پا یک فضای خالی مناسبی قرار دهید. این امر به ویژه برای شلوارهای اسکینی زیبایی خاصی دارد.


<< برای دیدن جدیدترین مدلهای کفش اسپرت زنانه همین الان کلیک کنید >>


 

کفش کتونی با شلوار جین

شلوار جین یا شلوار لی همواره یکی از پرطرفدارترین شلوارها در بین آقایان و بانوان بوده است. همواره در موقعیت های مختلف می توان از شلوار جین استفاده کرد. می توان از انواع شلوار جین برای ست کردن با کتانی در رنگ های مختلف استفاده کرد. سعی کنید از رنگ های مکمل برای این ست استفاده کنید. به طور کلی می توان از انواع شلوار جین از جمله شلوار لی جذب یا اسکین، شلوارهای زاپ دار، دمپا، سنگشور شده و… برای ست کردن با کفش اسپرت استفاده کرد.

کفش کتونی با شلوار جین

کفش کتونی با شلوار جین

کفش اسپرت با شلوار اسلش

ترکیب کفش کتانی با شلوارهای اسلش یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین ست ها در بین دخترها و پسرها است. شلوارهای اسلش را می توان برای رفتن به باشگاه، پیاده روی، دورهمی ها و… با کتانی استفاده کرد. شلوارهای اسلش اکثرا از جنس پارچه تولید شده اند. پارچه این شلوارها می تواند کتان، کبریتی، و… باشد که با ست کردن آن ها با کفش کتانی ظاهر مناسبی به شما می دهد.

 

کفش اسپرت با شلوار اسلش

کفش اسپرت با شلوار اسلش

کفش اسپرت با شلوار کتان

این سِت کاربرد کمتری در بین افراد دارد. شما می توانید برای ایجاد یک ست نیمه رسمی از ترکیب کفش اسپرت با شلوار کتان استفاده کنید.


<<شیک ترین مدلهای کفش زنانه پاییزی و زمستانی در شهرصندل >>


کفش اسپرت و شلوار‌های پارچه‌ای مام فیت و مام استایل

این شلوار‌ها که در قسمت باسن آزاد و شلوار‌های فاق بلندی هستند، یک ست شیک و راحت با کتونی زنانه برای شما می‌سازد. شلوار های مام استایل را می توانید با هر نوع کفشی ست کنید. بنابراین اگر به دنبال یک استایل روزانه هستید و اگر قصد پیاده روی دارید، پیشنهاد ما استفاده از کتانی ها و اسنیکرز می باشد.

 

فروشگاه شهرصندل ارائه دهنده جدیدترین مدلهای کفش اسپرت مناسب پیاده روی، باشگاه ،ورزش و استفاده ی روزمره در محل کار می باشد .

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.