راهنمای خرید کفش های طلقی مجلسی

راهنمای خرید کفش های طلقی مجلسی یکی از مهم ترین اجزای به کار رفته در استایل بانوان کفش ها می باشند که علاوه بر زیبایی، راحتی آن نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

یکی از موقیعت های که برای بانوان اهمیت بسیاری دارد و هر خانم در تلاش است زیباترین استایل را در آن داشته باشد. مجالس مختلف مانند مهمانی های بزرگ، مجالس عروسی و … می باشد.

از این رو خانم ها همواره به دنبال خرید زیباترین و جدیدترین مدل کفش مجلسی می باشند که روز به روز نیز مدل های متنوع تری از آن روی کار می آید.

در این مقاله قصد داریم به بررسی یکی از مدرن ترین و زیباترین کفش های مجلسی یعنی کفش های طلقی مجلسی بپردازیم که طرفداران بسیاری دارد و امروزه در گروه پر فروش ترین و پر طرفدارترین مدل های کفش مجلسی قرار میگیرد.

معرفی کفش طلقی مجلسی

یکی از به روزترین مدل های کفش مجلسی کفش های طلقی هستند که میتوان آن را یکی از مدل های ترند سال دانست. رویه این کفش ها کاملا بی رنگ می باشد

و یکی از مهم ترین دلایل مجبوبیتشان نیز داشتن همین رویه بی رنگ است که منجر گشته تا بتوان به راحتی با انواع لباس ها در رنگ های مختلف آن را ست کرد.

این کفش ها به گونه ای طراحی شده اند که هم میتوان با با لباس شب بلند از آن استفاده کرد و هم با لباس های شب کوتاه ست و هماهنگ میشوند.

معمولا کفش های مجلسی طلقی دارای پاشنه های 7 سانتی متری هستند و مدل های خاص پاشنه آن از دیگر دلایل محبوبیتش در دنیای مد و فشن می باشد.

این کفش ها به گونه ای طراحی شده اند که پا در آن احساس نارحتی نداشته باشد و بتوان به راحتی در مجالس و مهمانی ها آن را مورد استفاده قرار داد.

شما میتوانید با مراجعه حضوری و یا مراجعه به سایت اینترنتی شهرصندل انواع مدل های جدید و زیبایی کفش های مجلسی طلقی را مشاهده و به راحتی خریداری نمایید.

در زمان تهیه کفش طلقی مجلسی باید به چه نکاتی توجه شود؟!

زمان خرید کفش طلقی مجلسی باید نکاتی را رعایت کنید تا بتوانید مناسب ترین کفش را تهیه کرده و مدت طولانی آن را مورد استفاده قرار دهید.  ادامه تعدادی از نکات مورد توجه در زمان خرید کفش طلقی مجلسی را بیان میکنیم:

قبل از خرید کفش حتما آن را امتحان کنید و از اندازه آن مطمئن شود. چرا که سایز پا با افزایش سن بیشتر می شود. از این رو پیش از خرید کفش را بپوشید و با آن در مغازه قدم بزنید تا از سایز آن مطمئن شوید.

این رو توصیه میکنیم خانم ها از خرید کفش های طلقی مجلسی با پاشنه بیشتر از 5 سانتی متر خودداری کنند.

بهتر است برای خرید کفش طلقی مجلسی عصر ها و شب ها اقدام کنید. چرا که در این زمان پای شما فعالیت لازم را داشته و از این رو بزرگتر از سایر مواقع می باشد و در واقع سایز واقعی پای شما در این زمان نمایان میگردد.

توجه کنید کفش مجلسی طلقی در ناحیه پنجه و در پاشنه کاملا فیت و اندازه پا باشد.

در زمان خرید، هر دو کفش چپ و راست را بپوشید. چرا که معمولا اندازه پاها با یکدیگر متفاوت می باشد. همچنین توصیه می شود کفش را مطابق با اندازه پای بزرگتر خریداری نمایید تا در آن احساس راحتی داشته باشید.

وقتی کفش طلقی مجلسی را امتحان میکنید، توجه کنید که باید قسمت جلوی کفش شما با انگشت شست پایتان 1 سانتی متر فاصله داشته باشد.

سعی کنید در مغازه چند قدمی را با کفش راه بروید تا از راحتی آن در زمان راه رفتن مطمئن شوید.

در صورتی در کفش احساس راحتی خواهید داشت که وقتی آن را به پا دارید قادر باشید انگشتان پای خود را خم و راست کنید.

 

دلایل محبوبیت استفاده از کفش طلقی مجلسی!!

همانطور که میدانید تمامی بانوان علاقه مند به زیباتر و بهتر دیده شدن هستند و این امر منجر به افزایش علاقه مندان به کفش های طلقی مجلسی شده است.

این مدل یکی از جدیدترین کفش ها در دنیای مد و فشن می باشد و معمولا دارای پاشنه های بلندی هستند که ممکن است نارحتی هایی را برای بانوان به وجود بیاورد.(جدیدترین مدل کفش مجلسی زنانه)

تمام بانوان از این موضوع آگاه هستند که ممکن است مد های زیبا مشکلات و نارحتی هایی را برای ما ایجاد نماید. اما میتوانید با کمی تحقیق کفش های طلقی مجلسی را تهیه نمایید که علاوه بر زیبایی در آن احساس راحتی نیز داشته باشید.

این کفش ها بی رنگ هستند و به راحتی میتوانید با تمامی رنگ ها به خصوص رنگ های نود آن را ست و هماهنگ کنید.


خرید جدیدترین کفش های مجلسی زنانه 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.