خانم ها از هر کفشی کجا استفاده کنید؟

انواع کفش زنانه را کجا بپوشیم؟

یکی از معضلات خانوم‌ها پوشیدن کفش زنانه مناسب هنگام بیرون رفتن از خانه به نیت‌های مختلفی مثل مهمانی، دورهمی های دوستانه، گردش، پیاده روی در یک عصر زیبا، محل تحصیل و کار یا موارد مختلف دیگر است.

کفش هم مانند تمام اجزای تیپ ظاهری‌تان، نیازمند حساسیت در انتخاب است تا به یک تناسب ایده‌آل در تیپ ظاهریتان برسید. درحال حاضر دیگر کفش صرفا پوششی برای پا، یا فقط وسیله‌ای جهت محافظت از پا نیست، نقش بسیار حیاتی را در استایل و تیپ افراد ایفا می‌کند.


<<تنوع بی نظیری از کیف و کفش زنانه همین الان در شهرصندل>>


قوانین کلی برای متناسب سازی کفش با استایل شما

دورانی که مردم کفش‌هایی با رنگ و متریال متناسب با لباس‌هایشان می‌پوشیدند، گذشته است. بسیاری از مردم، ست کردن کفش با لباس را نمی‌دانند. نمی‌توانند کفشی بخرند که با هر لباسی که در کمد آن‌ها قرار دارد، هماهنگ باشد. رنگ کفش شما نباید با لباس شما مطابقت داشته باشد. اما آن‌ها باید مکمل یا هماهنگ با یکدیگر باشند.

کفش‌ها سنگ بنای یک لباس هستند، بنابراین اگر کفش‌هایی با رنگ‌های روشن مانند زرد یا قرمز دارید. از رنگ‌های پر جنب‌وجوش در قسمت‌های دیگر لباس خودداری کنید. لباس‌های پر جنب‌وجوش و کفش‌های روشن برای چشم‌ها سخت است، مگر این‌که یک تکۀ دیگر داشته باشید، ترجیحاً یک بلوز هم‌رنگ کفش.

برعکسش هم دقیقاً کفش‌های با رنگ خنثی مانند خاکستری، مشکی یا سفید هر لباس دیگری را تحسین می‌کنند زیرا کفش‌ها مرکز جذب نیستند.

 


<<اینجا بخوانید :چگونه با انتخاب یک کفش مردانه مناسب جنتلمن باشید>>


کفش را متناسب با موقعیت استفاده از آن انتخاب کنید:

برای رعایت این قاعده کافی‌است پارامترهایی چون: فصلی که در آن هستید، مناسبتی که در آن قرار می‌گیرید، میزان رسمی یا غیر رسمی بودن جایی که می‌روید و شدت فعالیت‌هایی که خواهید داشت را قبل از پوشیدن کفش در نظر بگیرید.به صورت کلی می‌توان گفت: بهتر است از کفش‌های تخت (اسپرت، راحتی، کالج، و…) برای تیپ‌های روزمره، استایل‌های خیابانی و دورهمی‌های غیر رسمی و چند نفره استفاده نمود و از کفش‌های رسمی و پاشنه بلند در مجالس و مهمانی‌های رسمی استفاده نمود.


<<جدیدترین مدل های صندل های زنانه را می توانید اینجا ببینید >>


 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.