چگونه با انتخاب یک کفش مردانه مناسب جنتلمن باشید؟!

تاثیر کفش مردانه بر استایل

کفش‌ها نخستین بخش از استایل شما هستند که دیده می شوند این نکته‌اي است که بشما می گوید مهم نیست چه استایلی را انتخاب می کنید و به کجا می روید، اما بهتر است حواس تان به کفش‌ها باشد. همه ما می‌دانیم که پوشیدن کفش با شلوار ناهمخوان چگونه استایلمان را به هم می‌ریزد. بنابراین باید در انتخاب ست کفش و شلوار مردانه حساسیت به خرج دهید و بهترین را با توجه به استایل خود انتخاب کنید. اگر از مدلینگ‌های معروف مرد دلیل خوش‌تیپی آن‌ها را بپرسید، از شنیدن جوابی که می‌دهند شگفت‌زده خواهید شد. درست ست کردن کفش و لباس کافی است که از شما مردی متفاوت و جذاب بسازد! پس ادامه مطلب را از دست ندهید.

تاثیر کفش مردانه بر استایل

تاثیر کفش مردانه بر استایل


<<<برای داشتن یک استایل شیک و زیبا چیکار کنیم ؟>>>

 


انتخاب شلوار پارچه ای متناسب با کفش مردانه

معمولاً شلوارهای پارچه‌ای ساده، رسمی و مجلسی‌تر از مدل شلوار پارچه‌ای طرح‌دار هستند. ازاین‌رو اگر شلوارهای پارچه‌ای ساده را برای استایل خود انتخاب کردید، کفش‌های مردانه  با تیپ کلاسیک بهترین کفش برای شلوار پارچه‌ای هستند.

انتخاب شلوار پارچه ای متناسب با کفش

انتخاب شلوار پارچه ای متناسب با کفش


کفش اسپرت مناسب ورزش و استایل روزمره

کفش اسپرت مردانه هم برای شلوار جین کلاسیک و هم برای شلوار جین مدرن مناسب است. این روشی برای هماهنگ کردن کفش های ورزشی مردانه با لباس های مورد علاقه مردان است. ست شلوار جین، پیراهن سفید یا تی شرت با کفش اسپرت یک ست ساده اما بسیار کلاسیک است.

کفش اسپرت مناسب ورزش و استایل روزمره

کفش اسپرت مناسب ورزش و استایل روزمره


نکته پایانی

بهتر است ابتدا شلوار مدنظر خود را بخرید و سپس باتوجه‌ به مدل و رنگ شلوار، کفش مناسب آن را پیدا کنید. فراموش نکنید در صنعت مد و پوشاک اصلیترین قانون خوش‌تیپ بودن، گران یا برند بودن لباس شما نیست. آنچه که اهمیت دارد، تناسب در استایل است که ظاهری جذاب به شما می‌دهد. فروشگاه شهرصندل با مجموعه ای از کفش های چرمی و اسپرت و فروش آنلاین شرایط مناسبی جهت یک انتخاب مناسب برای شما فراهم میکند.

کفش اسپرت

کفش اسپرت


<<برای دیدن مجموعه متنوع کفش های مردانه شهرصندل همین الان اینجا کلیک کنید >>


 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.