سایت خرید کفش صندل مرغوب

کفش ها چه تاثیری بر زیبایی استایل و پوشش ما دارند؟

در این مقاله از مجله کیف و کفش شهر صندل قصد داریم برای شما عزیزان در مورد تاثیر کفش ها بر استایل و پوشش روزانه ما و نحوه بهره گرفتن از این سبک مد و زیبایی برای اینکه جذاب تر به نظر برسیم صحبت کنیم پس اگر به زیبایی ظاهر خود بسیار اهمیت می دهید با ما همراه باشید

در ضمن اگر مایل به خرید جدیدترین و زیباترین مدل های کیف و کفش صندل زنانه و مردانه هستید از فروشگاه اینترنتی شهرصندل بازدید کنید

در طول روز با افراد متفاوتی برخورد می‌کنیم که شاید خیلی از آن‌ها را برای بار اول می بینیم و یا شناخت کمی از آن‌ها داریم. در برخورد اول، برداشت ما از شخصیت یکدیگر بیشتر از روی نحوه رفتار و نوع استایل ما است و به مرور زمان به شناخت بهتری از یکدیگر می‌رسیم. بنابراین استایل شما معرفی کننده شخصیت شما در مرحله اول است.

کفش‌ها یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین بخش از استایل شما هستند. در واقع کفش‌ها تکمیل کننده لباس شما می باشند. هر چقدر لباس و استایل شما عالی باشد، ولی بدون کفش مناسب، بدون نقص نخواهد بود. کفش‌ها در طبقه بندی پوشش افراد، جزء اکسسوری‌ها دسته بندی می‌شوند. اکسسوری‌ها زندگی بخش استایل شما هستند. زمانی که لباسی زیبا و منحصر به فرد انتخاب می‌کنید، کفش مناسب آن می‌تواند مانند روح به استایل شما حیات ببخشد.

پارامترها یک کفش خوب

زیبایی کفش پارمتری است که امروزه  اولین و شاید تنهاترین دلیل برای انتخاب کفش باشد.  اما باید بدانید زیبایی کفش آخرین گزینه برای انتخاب است و عدم توجه به گزینه‌های مهم‌تر نظیر راحتی و حمایت از پا سبب می‌شود که فرد با مشکلات حاد جسمی روبه‌رو شود. یک کفش خوب در مرحله اول باید بتواند از پاها حمایت کند و در مرحله دوم باید راحتی مورد نظر شما را فراهم کند. راحتی کفش پارامتری است که باعث می‌شود به تمام فعالیت های روزانه دست پیدا کنیم؛ و بعد از آن در مرحله آخر، زیبایی کفش مورد توجه قرار می‌گیرد. در انتخاب کفش مناسب و زیبا، رنگ، فرم و سبک نیز دارای اهمیت است. چرا که این فاکتورهاست که استایل شما را بی نقص خواهد کرد.

رنگ کفش

انتخاب رنگ کفش باید بر اساس رنگ لباس شما باشد. این موضوع به این معنی نیست که سرتاپا یک رنگ بپوشید. رنگ کفش‌ها می‌تواند مکمل یا متضاد رنگ لباس شما باشد. در اینجا چند رنگ پرکاربرد کفش را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

کفش مشکی: این رنگ، رنگ مورد علاقه اکثر افراد است. در کمد هر شخص قطعا کفشی با رنگ مشکی پیدا خواهد شد. دلیل این موضوع این است که کفش مشکی به راحتی با اکثر لباس‌ها و رنگ‌ها ست خواهد شد. اما توجه به یک نکته ضروری است؛ همیشه رنگ مشکی بهترین انتخاب نخواهد بود. برای مثال اگر لباسی با رنگ پاستیلی دارید، کفش مشکی نپوشید. مگر این که در لباس شما از رنگ مشکی هم استفاده شده باشد.

کفش قهوه ای: رنگ قهوه ای، رنگی است که برای ست کردن لباس با آن، باید به شدت دقت کنید. برای آن که استایل شما با یک کفش قهوه ای منحصر به فرد باشد، بهتر است که لباس هایی با رنگ‌های پاییزی مانند نارنجی، کرم، سبز یا قهوه ای انتخاب کنید.

کفش شیری یا سفید: برای ست کردن لباس با این رنگ کفش بهتر است از لباس‌هایی با رنگ‌های پاستیلی یا روشن استفاده کنید. کفش های که به رنگ بدن نزدیک هستند، قد را بلندتر نشان می‌دهند.

کفش نقره ای یا طلایی: اگر می‌خواهید جلوه لباس شما دوچندان شود، سعی کنید لباس سفید یا مشکی را با کفش نقره ای یا طلایی ست کنید. این انتخاب می‌تواند یک انتخاب هیجان انگیز باشد.

کفش قرمز: رنگ قرمز کفش‌ها به استایل شما روح می‌بخشد. این رنگ شما را جسورتر نشان خواهد داد. اگر لباسی با رنگ خنثی می‌پوشید، بوسیله رنگ قرمز کفشتان، حس خاص بودن را تداعی کنید.

فرم کفش

فرم کفش بر اساس سه ویژگی پاشنه، پلتفرم و جلوی پنجه کفش مشخص می‌شود. پاشنه ها بلند، کوتاه، متوسط، پهن یا باریک هستند. پلتفرم درواقع همان کف کفش است. پلتفرم کفش نباید نسبت به پاشنه آن کلفت تر باشد؛ بنابراین کفش هایی با پلتفرم متوسط انتخاب کنید. پنجه کفش هم می تواند باریک یا پهن باشد.


برای خرید جدیدترین کیف های زنانه مد روز کلیک کنید


 انتخاب کفش اگر صرفا بر اساس راحتی باشد و متناسب با استایل و سبک لباس شما نباشد، می‌تواند منجر به یک اشتباه فاحش شود. پوشیدن کفش اسپرت برای یک مهمانی شب مانند عروسی می‌تواند بدترین استایل را برای شما به ارمغان بیاورد. هرچقدر لباس زیبایی بپوشید، انتخاب نادرست کفش می‌تواند ظاهر شما را نامرتب و بدسلیقه جلوه دهد. اگر لباس شما دارای طرح شلوغ و پیچیده است، سعی کنید کفش ساده برای آن انتخاب کنید و اگر دوست دارید کفش کارشده و طرح دار بپوشید، لباس ساده انتخاب کنید.

سبک کفش

سبک کفش به دو دسته کلی کژوال و کلاسیک تقسیم می شوند.

سبک کلاسیک: این سبک کفش‌ها کاملا رسمی هستند و برای مناسبت‌ها و مهمانی‌های شب پوشیده می‌شوند. این کفش‌ها برای پیاده روی، محل کار یا امور روزمره مناسب نیستند. آن‌ها دارای پاشنه بلند و باریک، پلتفرم بسیار کم و جلوی کفش نوک تیز هستند. بنابراین زیاد راحت نیستند. ولی این دسته از کفش‌ها جزء لاینفک کمد کفش‌های شما می‌باشند. برای مهمانی‌های شب، سبک کلاسیک در اولویت است.

سبک کژوال: این سبک دقیقا برعکس سبک کلاسیک می‌باشد. اصولا هرکفشی که در بیرون از منزل بتوان پوشید، جزء این دسته قرار می‌گیرند. این سبک دارای تنوع بسیار زیادی است. کفش‌های اسپرت، زمستانی مانند بوت ها، تابستانی مانند صندل ها و موارد دیگر، در این دسته قرار می‌گیرند.

سایت خرید کفش صندل مرغوب

سایت خرید کفش صندل مرغوب

تعدادی از مهم‌ترین کفش‌های سبک کژوال شامل این موارد هستند:

کتانی: این کفش ها بسیار راحت هستند. برای مهمانی‌های دوستانه، دانشگاه یا پیاده روی می‌توانند انتخاب مناسبی باشند. اکثر خانم ها و آقایان حداقل یک جفت کفش کتانی در کمد کفش هایشان دارند. یک از زیباترین رنگ های کتانی که می‌تواند جلوه زیبایی به استایل اسپرت شما بدهد، رنگ سفید آن است.

پاشنه پهن: اگر می‌خواهید در عین اینکه کفش شما راحت باشد، سبک کلاسیک هم داشته باشد، کفش‌های پاشنه پهن انتخاب مناسبی هستند. این کفش ها مناسب محل کار یا پیاده روی نیز می‌باشند. رنگ های مشکی یا نخودی آن انتخاب خوبی برای ست کردن با انواع لباس ها هستند.

صندل: یک کفش بسیار مناسب برای فصل بهار و تابستان. این کفش‌ها معمولا مناسب ساحل هستند. اما با یک انتخاب هوشمندانه می‌توانند استایل شما را کاملا تابستانی کنند. گرچه برای پیاده روی های طولانی مناسب نمی باشند، اما برای مهمانی‌های دوستانه یا پیاده روی کوتاه انتخاب جذابی هستند.


برای خرید جدیدترین صندل های زنانه کلیک کنید


بوت‌ها: بوت‌ها تنوع زیادی دارند. بوت‌های پاشنه بلند برای مهمانی‌های زمستانی انتخاب خوبی هستند. این بوت ها علاوه بر اینکه پاهای شما را گرم نگه می‌دارند، استایلی کلاسیک نیز به شما خواهند بخشید. نیم بوت ها نیز مناسب برای ست شدن با هر استایلی هستند. نیم بوت ها می‌توانند تکمیل کننده کفش های زمستانی شما ‌باشند. آن ها مناسب پیاده روی و قرار های دوستانه هستند. رنگ مشکی آن بهترین انتخاب برای خاص کردن استایل زمستانی شما است.

راحتی‌ها: این کفش‌ها بند ندارند. بدون پاشنه هستند و معمولا پلتفرم متوسط و کوتاهی دارند. راحتی‌ها، برای محل کار و دانشگاه انتخاب مناسبی هستند. با لباس های اسپرت به راحتی ست می‌شوند. رنگ مشکی و قهوه ای آن بسیار پرکاربرد است چرا که به راحتی قابلیت ست شدن با استایل اسپرت شما را دارند.

بند دار: این کفش ها با این که جزء کفش های کژوال هستند، اما استایلی رسمی به شما می بخشند. پوشیدن آن‌ها به دلیل اینکه دارای بند هستند، کمی مشکل است. اما اگر می‌خواهید درعین راحتی، رسمی به نظر بیایید، بهترین انتخاب کفش های بند دار هستند.

این موضوع دارای اهمیت است که قبل از انتخاب سبک کفش خود، به مدل لباس خود نیز توجه نمایید.

انتخاب سبک کفش بر اساس مدل دامن

1. برای دامن‌های خیلی کوتاه و بالای زانو، زمانی که پاها خیلی معلوم است، جهت رعایت توازن بهتراست کفش تخت یا کفش هایی که دارای لژ هستند (نه خیلی بلند) و یا بوت های تا زانو بپوشید.

2. دامن‌های روی زانو هم با کفش های پاشنه دار و هم با کفش های تخت زیبا می‌شوند.

3. دامن‌های پایین زانو و دامن‌های میدی و تا روی ساق پا به دلیل اینکه خط زانو را می‌پوشانند و مقدار کمی از پا معلوم است، از نظر بصری برای تناسب نیاز به این دارند که پاهایتان را بلندتر جلوه دهید. پس کفش های پاشنه بلند یا هر کفشی که لژ داشته باشد، مناسب است. به این صورت از خط دامن به پایین رو بلندتر نشان می‌دهید و پاهایتان کوتاه نشان داده نمی شود. اگر تصمیم دارید بوت بپوشید، بوت پاشنه دار را انتخاب کنید.

4. با دامن های ماکسی و بلند چون هیچ قسمتی از پاهای شما مشخص نمی‌باشد، بنابراین نیازی نیست حتما پاشنه بلند بپوشید و می‌توانید از کفش های راحت و فلت هم استفاده کنید. ولی اگر بخواهید قد بلندتر دیده شوید، می‌توانید کفش پاشنه بلند بپوشید و دامنی بلند و تا پایین پاشنه کفشتان مماس با زمین انتخاب کنید. به این تریب بلندتر و کشیده تر به نظر می‌آیید.

انتخاب کفش بر اساس مدل شلوار

1. برای شلوارهای جین مدل بوی فرند یا مام استایل، بهترین انتخاب کفش‌های کتانی یا راحتی ها هستند. کفش هایی که بدون پاشنه و با پلتفرم کوتاه می باشند.


برای خرید جدیدترین کفش های صندل مردانه کلیک کنید


2. اگر شلوار جذب می‌پوشید، مانند شلوارهای اسکینی درفصل زمستان بوت های پاشنه بلند می‌توانند انتخاب هیجان انگیزی باشند. در بهار و تابستان با کفش‌های راحتی یا کتانی به استایل اسپرت بدون نقص دست پیدا کنید.

3. برای شلوارهایی که حالت بوت کات یا واید دارند، یعنی از زانو یا از قسمت ران آزاد هستند، کفش تخت انتخاب مناسبی نیست. زیرا این کفش‌ها قد شما را کوتاه تر از حالت معمول نشان می دهد. با این مدل شلوارها کفش پاشنه بلند به صورتی که شلوار تا روی کفش و مماس با زمین باشد، انتخاب هوشمندانه ایست. با این کار پاهای شما کشیده تر و بلندتر به نظر می‌آید.

برای انتخاب کفش مناسب با لباس و استایل خود به نکاتی که در بالا گفته شد، توجه کنید. درنظر داشته باشید که اگر کفش مناسبی برای خود انتخاب نکنید، تیپ و استایل‌تان به شدت تحت تأثیر قرار خواهد گرفت و ظاهری نامناسب پیدا می‌کنید. برای مثال، فرو کردن دم‌پای گشاد یک شلوار جین در نیم‌بوت یا بوت باعث می‌شود که همه بدانند شما بویی از مُد و فشن نبرده‌اید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.