نکات کفش طبی مردانه

خرید کفش طبی استاندارد سرمایه‌گذاری بجایی برای سلامت پاهاست. اما آیا به نکاتی که باید برای خرید کفش طبی بدانید، واردید؟

کفش طبی یا ارتوپدی کفش مخصوصی است که برای پادرد و مشکلات مربوط به پا تجویز می‌شود، چراکه از قدرت محافظت‌ کنندگی بیشتری در مقایسه با کفش‌های معمولی برخوردارند. طراحی کفش‌های طبی، بسته به مشکلی که باید چاره کنند، می‌تواند متفاوت باشد؛ یعنی هر مدلی برای مشکل خاصی طراحی می‌شود و از یک مدل نمی‌توان انتظار داشت که برای همه مشکلات پا افاقه کند.


<< جدیدترین مدل های کفش طبی مردانه در شهرصندل>>


عوارض کفش نامناسب

شمار مبتلایان به مشکلات پا بیش از پیش در حال افزایش است. می‌پرسید چرا؟ خب، چون کفش نامناسب می‌پوشیم! از شایع‌ترین عوارض پوشیدن مداوم کفش نامناسب می‌توان به کالوس و بانیون اشاره کرد.

کالوس یعنی وقتی قسمتی از پوست کف پا براثر سایش یا فشار به‌حالتی سفت و ضخیم درمی‌آید و بانیون یا همان هالوکس والگوس هم یعنی بیرون‌زدگی مفصل شست پا. در چنین مواردی به کفش طبی نیاز است.

کفشی که به عارضه ایجادشده دامن نزند. گاهی حتی افراد براثر برخی ورزش‌ها به عارضه‌ای به‌اسم فاشیای پلانتار دچار می‌شوند و متعاقبا به کفش طبی نیاز پیدا می‌کنند.

فاشیای پلانتار عارضه دردناکی است که درنتیجه آسیب به رباط اتصال‌دهنده استخوان پاشنه به پنجه‌ها بروز می‌کند. برای صافی کف پا هم معمولا کفش طبی تجویز می‌شود. دیابتی‌ها نیز گاهی شاید، بنا به صلاحدید پزشک، به کفش سفارشی‌ساز یا کفشی با عمق اضافه نیاز پیدا کنند؛ مبتلایان به آرتروز و سایر ناهنجاری‌های پا هم همین‌طور.

 

 

ویژگی های کفش طبی

محافظت از قوس کف پا: کفش‌های طبی از ساختاری ویژه‌ای برای پشتیبانی قوس کف پا برخوردارند. کفی کفش‌های طبی از فشار وارده به پاشنه و قسمت توپی پا می‌کاهد، این در حالی است که کفش‌ های معمولی شاید از قابلیت کافی برای توزیع فشار برخوردار نباشند. کفش‌های طبی مخصوص پروناسیون شدید از چرخش غیرطبیعی پاها به داخل جلوگیری کرده و از فشار وارده به زانوها و لگن می‌کاهند.

پهناهای مختلف: برخی برندها ازلحاظ پهنا هم متنوع‌اند و کفش‌هایی با پهناهای مختلف تولید می‌کنند.

عمق اضافه: برخی مدل‌ها از روی قالب‌های خاصی با عمق اضافه طراحی و تولید می‌شوند.

 پنجه پهن: پنجه پهن کفش‌های طبی با کاهش فشار وارده به انگشت‌ها از تشدید ناهنجاری‌هایی چون بانیون و انگشت چکشی جلوگیری می‌کند.

داخل نرم و لطیف: برای داخل کفش‌های طبی استاندارد معمولا از جنس‌های نرم و لطیف بهره گرفته می‌شود.

زیره مخصوص: کفش‌های طبی از زیره‌ سبک و ضربه‌گیر برخوردارند و در تقویت ثبات پاها هنگام راه‌رفتن مؤثرند.

 


<<برای دیدن شیک ترین مدلهای کفش زمستانی همین الان کلیک کنید>>


چرا بایستی از کفش طبی استفاده کرد؟

افرادی که به دنبال راهنمای خرید کفش هستند ، می توانند یک سری از مهمترین اطلاعات را در خصوص استفاده از این محصولات به دست آورند. سوال اصلی این است که چرا بایستی از کفش طبی مردانه  استفاده کنیم. در پاسخ به این سوال می توان گفت، آیتم ها و دلایل بسیار زیادی وجود دارد که سبب شده است تا امروزه بسیار از مردم در سراسر جهان، از جمله کشور ما، به دنبال راهنمای خرید و استفاده از کفش طبی مردانه و زنانه باشند که از مهمترین این آیتم ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

–      توصیه و تجویز پزشک جهت استفاده از کفش ارتوپدی مردانه

–      گام برداشتن به شکل درست

–      کاهش مشکلات مربوط به پا

–      کاهش درد های مربوط به سیاتیکی

–      ارزان تر بودن از حراجی

–      راحتی و بسیار نرم بودن

شما نیز می توانید با توجه به یکی از دلایل مذکور در فوق یا هر دلیل شخصی خود، بهترین و بی نظیرترین انواع مربوط به کفش  مردانه  را تهیه کرده و آن را با خیال راحت مورد استفاده قرار دهید.

 

 

شما می توانید با مراجعه به سایت فروشگاه شهرصندل مجموعه جدیدترین و شیک ترین مدلهای کفش مردانه را مشاهده و خریداری نمایید .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.