کفش کالج مردانه را با چه لباسی بپوشیم؟

کفش کالج مردانه از آن دسته کفش‌هایی است که به آن صفت همه کاره می‌توان داد. همه کاره از این جهت که هم می‌توان برای استایل‌های روزمره از آن‌ها استفاده کرد و هم برای استایل‌های رسمی تر. اما آیا می‌دانید که چه نکاتی را برای خرید و انتخاب کفش کالج مردانه باید مد نظر داشته باشید؟ و یا چگونه آن را با استایل خود هماهنگ کنید؟

بهترین ست کت و شلوار با کفش کالج

اما همیشه در این مورد سوال می کنند که کالج را با چه کت و شلواری می توان بپوشیم؟  اگر دقت کرده باشید، برخی آقایان شلوارهای کوتاه با کفش کالج می پوشیدند. کم کم کفش کالج به تیپ های رسمی هم راه پیدا کردند و آن ها را با کت و شلواردر مهیمانی ها پا می کردند.

 

البته کفش کالج را نمی توان با هر لباس و کت و شلوار بپوشید. با توجه به طرحی که طراحان مد و لباس داده بودند این نوع از کفش با کت و شلوارهای مدل ایتالیایی سبک بسیاری عالی را به خود می گیرد.

سبک های کلاسیک و تاکسیدو، کت و شلوارهای به سبک انگلیسی و همچنین کت های که دارای شش دکمه هستند را می توانید بپوشید. اما تاکید طراحان مد و لباس بیشتر برروی کت و شلوارهای به سبک ایتالیایی هستند.

پیشنهاد می کنم در میهمانی های که رسمی هستند از کالج های ورنی ، چرم و جیر استفاده کنید. این جنس ها کمی سنگین تر از بقیه کفش های کالج هستند که به نحوه عالی می توان از آنها استفاده کرد و در یک مجلس به چشم بیایید.

اگر لباسی که زیر کت و شلوار می پوشید طرح دار هستند می توانید از کالج های طرح دار و سگک دار بهره ببرید، پوشیدن کالج های سگک دار به رنگ طلایی و نقره ای و همچنین کالج های کار شده با سنگ های زینتی شما را شیک تر نشان می دهد.

 


<<برای دیدن شیک ترین مدل های کفش مردانه در شهرصندل کلیک کنید >>


شلوار مناسب برای کالج مردانه

حالا که انتخاب کردید کفش کالج را با کدام تیپ ست کنید، سراغ شلوارهای مناسب برای کالج مردانه می‌رویم. کفش کالج با شلوار جین و شلوار کتان، شیکی خاصی به استایلتان می‌دهد. با هر انتخابی که داشته باشید، شلوار جین، کتان یا پارچه‌ای، از تیپ جذابی با کفش کالج روبرو خواهید بود.
منتها می‌توانید انواع مختلفی از کالج را برای ست کردن با این شلوارها به کار ببرید. یک تیپ فوق‌العاده‌ای که حتماً پیشنهاد می‌کنیم آن را امتحان کنید، ترکیب کفش کالج جیر یا نبوک با شلوار جین است که به جذابیت استایل شما کمک می‌کند.
این مورد را به‌عنوان یک اصل همیشه به‌خاطر داشته باشید. شلوارهایی که بخش انتهایی آن، یعنی قسمت ساق پا در آن تنگ می‌شود، به راحتی با کفش کالج ست می‌شوند.
شلوارهای راسته یا دمپا گشاد معمولاً انتخاب مناسبی برای کفش کالج نیستند. حتی اگر بخواهید خیلی اروپایی بگردید، می‌توانید از شلوارک‌های جین یا کتان برای پوشش اسپرت در فصل تابستان استفاده کنید.
با توجه به میزان اسپرت پوشیدنتان در این استایل می‌توانید از کفش کالج یا کفش اسپرت استفاده کنید. کفش کالج از آن دست کفش‌های محبوبی است که در دهه‌های اخیر، فارغ از مکانی که در آن هستید از دانشگاه گرفته تا مهمانی‌های دوستانه می‌توانید از آن استفاده کنید.
حتی از کفش کالج برای تیپ اداری نیز می‌توانید بهره بگیرید. اما اینکه کدام کفش کالج را انتخاب کنید و چه استایلی با آن ست کنید، مهم است.

<<همین الان برای دیدن مجموعه جدیدترین کفش صندل های مردانه کلیک کنید>>


جوراب مناسب برای کالج مردانه

از همین ابتدا بگوییم که اگر به دنبال جوراب مناسب برای کالج مردانه هستید، این نوع کفش، بدون جوراب جذابیت دیگری دارد. منتها باید شلوارهای کوتاه انتخاب کنید، و لباس‌هایتان هم کاملاً اندازه باشد تا تناسب استایلتان حفظ شود.
اگر قصد دارید کفش کالج را با جوراب بپوشید، در نظر داشته باشید که رنگ آن حتماً باید با لباس‌ها هماهنگ باشد تا ظاهرتان منظم به نظر برسد. البته جوراب با کفش کالج کاملاً سلیقه‌ای است، اما در صورتی که قصد دارید با کفش کالج جوراب بپوشید، بهتر است به دوخت، رنگ و کاربرد جوراب مردانه‌تان بیشتر توجه کنید.
اگر جوراب معمولی به پا می‌کنید، بعد از پوشیدن، ساق آن را برگردانید و روی انگشت پایتان قرار دهید تا قسمت اضافه آن به زیر پا و قسمت پاشنه برود. جوراب‌های ساق کوتاه انتخاب مناسبی برای کفش‎‎‌های کالج یا لوفر هستند.
البته می‌توانید از جوراب‌های معروف کالج که بدون رویه هستند، برای پوشیدن با کفش کالج نیز بهره بگیرید، این‌ طوری هم پایتان بدون جوراب نمی‌ماند و هم جوراب از کفش کالج پیدا نیست.

فروشگاه شهرصندل ارائه دهنده دهنده  شیک ترین و بروزترین کفش های کالج چرم طبیعی و صنعتی  با کیفیت عالی می باشد که به راحتی با مراجعه به سایت shahresandal.com می توانید خرید کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.