راهنمای انتخاب سایز کفش در خرید آنلاین

خرید آنلاین کفش:

در خرید آنلاین کفش، مهمترین موردی که باید در نظر داشت، اندازه مناسب کفش برای پا است زیرا کفشی با بهترین کیفیت و طرح در صورت کمی بزرگ یا کوچک بودن، عملا غیرقابل استفاده خواهد بود. پس در صورتی که تصمیم به خرید کفش به صورت غیر حضوری دارید، قبل از انتخاب کفش، سایز مناسب برای پای خود را اندازه‌گیری کنید.


<<برای خرید آنلاین شیک ترین مدلهای کفش زنانه همین الان کلیک کنید >>


روش اول برای انتخاب سایز مناسب کفش:

A)  طول پای خود را از قسمت تحتانی پاشنه تا نوک انگشت شصت پا اندازه بگیرید؛ مثلا طول پا برابر با ۲۷ سانتی‌متر
B) حال عدد بدست آمده را در فرمول زیر جاگذاری نمایید.
به عدد بدست آمده ۲ واحد اضافه نموده (۲۹=۲+۲۷) و عدد حاصل را در ۳ ضرب کنید (۸۷=۳*۲۹). سپس مقدار جواب را تقسیم بر دو کنید (۴۳.۵=۸۷/۲).

C) سایز پای شما ۴۳.۵ است که پیشنهاد می‌شود کفش با سایز ۴۴ را انتخاب کنید.
D) البته بسته به نوع کفش و نوع پنجه پا شما ممکن است این تخمین کمی خطا داشته باشد. برای انتخاب دقیق‌تر سایز، به سایز کفشی که در حال حاضر استفاده می‌کنید و به نوع اسپرت یا کلاسیک بودن کفش توجه داشته باشید.
E) معمولا کفش اسپرت یک سایز بزرگ‌تر از سایز کفش کلاسیک مناسب پای شما خواهد بود. مثلا اگر کفش کلاسیک سایز ۴۲ استفاده می‌کنید، به احتمال زیاد سایز مناسب کفش اسپرت برای شما ۴۳ خواهد بود.

 

 

روش دوم برای انتخاب سایز مناسب کفش:

یک خط کش را روی سطح صاف قرار داده و در حالی که روی آن قرار گرفته‌اید یک صفحه یا خودکاری را نیز انتهای پای خود قرار دهید تا درصد خطا کمتر شود و از همان صفحه یا خودکار تا نوک انگشت شصت پایتان را برحسب سانتی‌متر اندازه‌گیری کرده و عدد بدست آمده را یادداشت نمایید. همین مراحل را برای پای دیگر خود نیز تکرار کنید. میانگین اندازه پاها را محاسبه کرده و با توجه به جدول زیر ببینید که به کدام عدد نزدیک‌تر است؛ به هر عددی نزدیک‌تر بود سایز متناظر زیر آن عدد سایز پای شما را نشان می‌دهد.
مثلا اگر طول پای راست شما ۲۶ سانتی‌متر و طول پای چپ شما ۲۵ سانتی‌متر باشد، میانگین ۲۵.۵ خواهد شد که سایز کفش متناظر آن ۴۱ است.

 

چند نکته در اندازه گیری سایز پا:

برای اطمینان بیشتر میتوانید از کفش قبلی خود کمک بگیرید. با بررسی زبانه کفش قبلی تان سایز خود را تشخیص دهید.

در پایان روز پای شما در بزرگترین حالت ممکن قرار دارد ، بنابراین بهترین زمان برای اندازه گیری سایز پا در ساعات پایانی روز میباشد.

در اغلب افراد اندازه پای چپ و راست با یکدیگر متفاوت است،لذا اندازه گیری را برای هر دو پا انجام داده و سایز را متناسب با پای بزرگتر انتخاب کنید.

 

طول (cm) سایز (size)
23.1_22.9 36
23.5_23.2 37
24.1_23.6 38
24.8_24.2 39
25.1_24.9 40
25.4_25.2 41

 

فروشگاه شهرصندل مجموعه متنوع و بی نظیری از کفش و صندلهای طبی و مجلسی و همچنین مدلهای بروز بوت و نیم بوت های زمستانی می باشد. برای خرید به سایت مجموعه به آدرس shahresandal.com  مراجعه نمایید .

 

 

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.