استایل شیک زنانه با کتانی سفید

استایل با کتانی سفید

استایل با کتانی سفید زنانه یکی از محبوب ترین و جذاب ترین رنگ ها برای داشتن یک استایل شیک است. حواستان باشد که صرفا برای خوشتیپ بودن نباید به سراغ خرید هر چیزی برویم.
کتانی سفید در اکثر فصل های سال استفاده میشود و راحت ترین ست ها رو میتوانید برایش درست کنید. استایل با کتانی سفید برای هر موقعیتی مناسب است و حتی با بعضی از تیپ های رسمی هم میتوان یک ست جالب و جذاب ساخت.


<<برای دیدن جدیدترین مدلهای کفش اسپرت زنانه همین الان کلیک کنید >>


برای استایل با کتانی سفید معمولا ست های اسپرت پیشنهاد میشود. کتانی جزء سری از کفش هایی است که همه ما طرف دار آن هستیم و ازآن استفاده میکنیم. دلیل استفاده اغلب ما از کتانی احساس راحتی آن است .که میتوان از آن در اکثر موارد به طور مثال برای پیاده روی و ورزش ویا حتی مهمانی از آن استفاده میکنیم.

 


ست کتانی سفید و مانتو

ست کردن کتانی با اکثر مانتوها کارسختی نیست. بخصوص در استایل با کتانی سفید کار راحتی است. اما ست کردن کتانی با مانتو های کتی خیلی جالب نخواهد بود و استایل خوبی از شما به نمایش نخواهد گذاشت.

پوشیدن مانتو های اسپرت و جین برای استایل با کتانی سفید بسیار مناسب است .یک ظاهر زیبا و شیک از شما خواهد ساخت.

مانتوهای کوتاه برای استایل با کتانی سفید زنانه گزینه بسیارخوبی است . معمولا تیپ بهتری نسبت به مانتوهای بلند از شما میسازد. پوشیدن کتانی سفید با کت و شلوار هم ممکن است .ترکیب رنگ های کرم و یا طوسی انتخاب خوبی برای ست کردن با کتانی سفید است.

معمولا در فصل های بارندگی و سرد سال بیشتر از بوت استفاده میشود .کمتر از استایل با کتانی سفید استفاده میشود.

همه ما شیک بودن حتی در هنگام ورزش کردن را دوست داریم. یک گزینه بسیار خوب وتقریبا به صرفه که با تمام ست ها قابل استفاده است استایل با کتانی سفید است .که یک ظاهر زیبا و شیک در هنگام ورزش از ما خواهد ساخت.
برای ست های تابستانی یک استایل شیک و عالی پوشیدن کتانی سفید با تیپ های جذاب و رنگ های روشن است.

 


ترکیب دامن و کتانی سفید

برخی خانم ها هستند که پوشش خود را با یک دامن زیبا همراه می کنند. اما برای ترکیب آن نمی دانند از چه نوع کفشی استفاده کنند . ساعت ها در فروشگاه های کفش به دنبال یک ست مناسب می گردند .پیشنهاد ما به این بانوان خرید کتونی سفید زنانه می باشد.

این ترکیب یکی از شیک ترین ها می باشد . شما برای این که بهترین استایل را داشته باشید بهتر است از دامن های بلند استفاده نکنید .پوشیدن کتونی سفید به همراه دامن های کوتاه بسیار دل نشین تر به نظر می رسد.


<<شیک ترین مدل های کفش صندل زنانه را در شهرصندل مشاهده نمایید>>


پوشیدن کتانی سفید به همراه جین

شما می توانید با لباس جین به راحتی کفش های کتانی ورزشی سفید رنگ خود را ست کنید.با پوشیدن آن پوشش جذابی را به نمایش بگذارید.

پوشیدن همچین ستی در تمامی سنین یک پوشش زیبایی را ایجاد می کند . به همراه آن می توان از تاپ های سفید شلوار جین آبی با رنگ های متنوع و کتونی های سفید استفاده کرد.

دختران می توانند برای جذاب تر کردن ست خود در کنار کتونی و شلوار جین از یک پیراهن به رنگ جیغ استفاده کنند.

خانم ها نیز می توانند از کتونی های سفید به همراه خطوط مشکی استفاده کنند .برای ست کردن آن می توانند از یک کیف دستی مشکی کمک بگیرند.

 

 

نپوشیدن جوراب با کفش های کتانی…

انجام این کار برای افرادی که عاشق جوراب های رنگا رنگ هستند کمی دشوار است .اما باید بدانید که پوشیدن جوراب و نمایان شدن قسمتی از آن موجب زشت شدن تیپ شما می شود.

با پوشیدن کتونی باید یا جوراب نپوشید یا اگر قصد پوشیدن جوراب را دارید باید از دیده شدن آن ها به نحوی جلوگیری کنید.


شما میتوانید مدل های جذاب و شیک کفش های کتانی سفید زنانه و رنگی را در سایت فروشگاه شهرصندل به آدرس shahresandal.com مشاهده و خریداری کنید .

 

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.