معرفی انواع نیم‌ بوت مچی مردانه

معرفی انواع نیم‌ بوت مچی مردانه ، کفش‌ زمستانی مردانه یکی از پوشاک محبوب فصل سرما است. اگر قصد خرید نیم‌بوت مچی دارید با ما همراه باشید. در این مطلب بهترین محصولات زمستانی مچی را معرفی می‌کنیم. شما می‌توانید با مقایسه محصولات بهترین گزینه را انتخاب کنید.

در خرید نیم‌بوت مچی به چه نکاتی توجه داشته باشیم؟

نیم‌بوت مچی همانطور که از اسمش پیداست تا قسمت مچ بالا می‌آید پس در انتخاب خود دقت کنید که مچ کفش راحت باشد و در استفاده روزمره پای شما را اذیت نکند.

معمولا در قسمت ساق کفش مچی ابر فشرده کار می‌گذارند یا از پارچه‌های لطیف و ضدحساسیت استفاده می‌کنند. این کار باعث راحتی هرچه بیشتر نیم‌بوت مچی می‌شود.

نکنه دیگری که باید در خرید نیم‌بوت مچی به آن دقت کنید قالب استاندارد کفش است.

به دلیل اینکه کفش مچی تا قسمت مچ پای شما را دربر می‌گیرد حتما باید قالب کفش استاندارد لازم را داشته باشد تا در استفاده‌ی روزمره باعث خستگی نشود.

البته از بابت تشخیص این ویژگی نگران نباشید. تمام نیم‌بوت‌های مچی مردانه  که در سایت شهرصندل موجود است دارای قالب استاندارد و مدلسازی اصولی است.

نیم‌بوت مچی را با چه لباسی بپوشیم؟

نیم‌بوت‌های مچی یکی از متنوع‌ترین انواع کفش‌های زمستانی هستند. با نیم‌بوت‌های مچی به راحتی می‌توان استایل جذاب و دلخواه ایجاد و ست کرد. برای مثال از استایل‌ کژوال گرفته تا نیمه‌رسمی و گاها حتی رسمی را می‌توان با نیم‌بوت ست کرد.

از لحاظ رنگ به اعتقاد بعضی‌ها نیم‌بوت قهوه‌ای مردانه محبوب‌ترین رنگ است چراکه به آسانی با بیشتر شلوار‌ها ست می‌شود. اما رنگ مشکی همیشه دارای طرفداران زیادی است و همیشه رنگ روی بورس است.

انواع مختلف کفش مچی مردانه

برخلاف دنیای کفش مردانه که مدل‌های بسیار و متنوعی دارند، کفش‌های مردانه دسته‌­بندی محدودتری دارند. البته همین موضوع باعث شده تا بتوانیم انتخاب راحت‌تر و حتی بهتری داشته باشیم.

همانطور می‌دانیم کفش مچی مردانه که به نام کفش ساق­دار مردانه هم شناخته می‌شود از لحاظ تیپ و استایل به دو دسته رسمی و اسپرت دسته­‌بندی می‌­شوند!

کفش‌های کتانی اسپرت و نیم‌بوت‌ها نیز به عنوان زیر مجموعه این دو دسته محسوب می‌شوند.

 کفش مچی مردانه

برای خرید کفش مچی مردانه شما ابتدا باید نوع نیاز خود و البته تیپ خود را در نظر بگیرید. به عنوان مثال در استایل‌های نیمه‌­رسمی یک کفش ساق دار، شلوار جین، یک هودی یا اورکت اسپرت می‌تواند ترکیب زیبایی به وجود آورد.

اما اگر تیپ‌تان رسمی است و باید کت و شلوار بپوشید بهتر است از کفش‌های مچی مردانه چرم استفاده کنید تا راحتی و انتخاب گسترده‌ای داشته باشید.

البته خرید کفش ساق دار مردانه و یا نیم بوت‌ها در دو فصل پاییز و زمستان متداول‌تر است. می‌توانید آنها را در رنگ‌های مشکی یا قهوه‌ای انتخاب کنید.

کفش‌های مچی نیز علاوه بر انواع مدل‌های رسمی، کتانی‌های اسپرت، مدل‌های ونس و کالج نیز موجود هستند و در رنگ‌های متنوع‌تری می‌توانید آنها را ست کنید.

معرفی انواع نیم‌ بوت مچی مردانه

بهترین کفش ساقدار مردانه

از گذشته تا کنون خرید کفش مچی مردانه چرمی بسیار متداول بوده است. به طوری­‌که کفش‌های باقی­مانده از دوران هخامنشیان گونه‌ای چرم و بسیار شبیه به مدل‌های کلاسیک مردانه است. به جرات می‌توان گفت بهترین کفش‌های ایران و جهان در تبریز تولید و طراحی می‌شوند.

کفش تبریز با استفاده از چرم، مدل‌های با کیفیت و ماندگاری را نسبت به سایر تولیدکنندگان طراحی و عرضه می‌کند. می‌توان با یک انتخاب صحیح و مینیمال استایل‌های متنوعی را ساخت. فروشگاه شهرصندل نیز محصولات متنوع و با کیفیتی را با قیمت بسیار مناسب عرضه می‌کند. مشاهده‌ی قیمت‌های محصولات موجود گواه این موضوع است.

نتیجه گیری

در این مقاله معرفی انواع نیم‌ بوت مچی مردانه را ارائه کردیم. کفش‌های مچی مردانه یا مدل‌های ساق دار کاربردهای متنوع و زیادی دارند.

شما می‌توانید استایل‌های متفاوتی با آن‌ها بسازید. کفش‌های چرم تبریز که در مدل‌های مچی (اسپرت، کالج) و ساق دار(بوت و نیم بوت) طراحی و عرضه می‌شوند، نسبت به سایر کفش‌ها کیفیت و ماندگاری بالاتری دارند.

می‌توانید با آنها انواع استایل رسمی، نیمه رسمی، کژوال و اسپرت را بسازید.


“جهت مشاهده و خرید مدلهای کفش مردانه چرمی کلیک کنید”

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.