ست کردن شلوار اسلش با کفش اسپرت مردانه

ست کردن شلوار اسلش با کفش اسپرت مردانه، خرید شلوار اسلش مردانه که در ابتدا برای ورزش استفاده می شد امروز هویت جدیدی یافته و در لیست پوشاک مردانه پرطرفدار قرار گرفته است.

شلوار اسلش در جنس های متفاوتی مثل لی، کتان، لنین، بنگال، نیل پنبه، مموری و میکرو تولید می شود که هر کدام کاربری خاصی دارند و با «کفش اسپرت مردانه» خاص خود ست می شوند.

ست کردن شلوار اسلش با کفش اسپرت مردانه

اصول خرید کفش اسپرت مردانه

انتخاب کفش اسپورت مردانه را مناسب با استایل مورد نظر خود انجام دهید. در ادامه به شکل کامل از مهم ترین نکات انتخاب و خرید کفش ورزشی برای شما می گوییم.

این کفش را با شلوار اسلش نپوشید

رسمی ترین استایلی هم که اسلش به شما می دهد در حدی نیست که کفش های چرم رسمی را با آن بپوشید. چنانچه به کفش مردانه چرم عادت دارید اما به مدل اسلش هم علاقه مندید، کفش لوفر یا کالج مردانه بپوشید.

10 ایده جدید برای ست کردن شلوار اسلش با کفش اسپرت

اگر قصد خرید کفش و شلوار مردانه دارید یا پیش تر خرید خود را انجام داده و حالا در جستجوی ایده‎ های جدیدی برای استفاده از لباس های داخل کمدتان هستید در ادامه این مقاله همراه ما باشید.


“مشاهده و خرید جدیدترین مدلهای صندل مردانه کلیک کنید”


معجزه کفش سفید

بله درست است همه در کمد کفششان یک جفت کفش سفید اسپرت دارند چون با هر رنگی به خوبی هماهنگ می شود اما تنها تعداد کمی هستند که کفش های سفید تمیزی دارند. راهکارهای نو و تمیز نگه داشتن کفش سفید را یاد بگیرید و با رعایت همین یک نکته نگاه ها را به خود خیره کنید.

رگه هایی از شادی در استایلت داشته باشد

دخیل کردن رنگ های انرژی زا در استایل روزمره، از خستگی و رخوت شما در ساعات میانی روز کم می کند. خرید کفش اسپرت مردانه در ترکیب رنگی خاص مثل زرد-طوسی، زرد_مشکی، نارنجی_مشکی، نارنجی-طوسی و سفید-آبی روشن جز تاثیر مثبت در احساس شما و دیگران به خودتان، دست شما را در ست کردن تیشرت و پیراهن مردانه با «شلوار اسلش» هم بازتر می گذارد.

استفاده از کفش های ساقدار جدید

کفش اسپرت ساقدار که از مدل های ترند سال 1401 هم هست؛ به دو دلیل ترکیب مناسبی با شلوار اسلش است:

1.شاید در مدل اسلش احساس راحتی می کنید اما کوتاه بودن قد این شلوار باب میلتان نیست؛ در این صورت کفش ساقدار اسپرت پاسخ نیاز شماست.

2. کفش ساقدار هم مثل شلوار اسلش خیلی راحت و خوش پاست. جنس رویه کفش ساقدار، بافت است که بسیار انعطاف پذیر و سبک است.

با این تیپ خوش اندام باش

اگر خوب بازار را بگردید یا در آنلاین شاپ های پوشاک بچرخید می بینید که شلوار اسلش غالبا دو مدل دارد:

1. از قسمت ران تا مچ پا جذب است.

2. قسمت ران تا مچ پا آزاد و گشاد است.

که در هر دو مدل، دمپای شلوار کشی (گت) است. اگر ران های پر و برجسته ای دارید پوشیدن مدل دوم را به شما توصیه می کنیم.

شلوار چند جیب مردانه

بعضی شلوار اسلش ها در قسمت کنار پا و بالاتر از زانو جیب های پاکتی، زیپی یا دکمه دار دارند که یکی از شاخصه های شلوار اسلش هم به شمار می رود. در هنگام خرید شلوار اسلش، توجه کنید که جیب دار بودن آن مورد پسند شما باشد.

اسلش جین و کفش اسپرت

اگر بخواهیم از یک استایل پرکابرد مردانه بگوییم؛ بی شک پوشیدن شلوار جین اسلش با کفش ورزشی مردانه اسپرت یکی از آن هاست. شلوار اسلش جین را با تیشرت سفید و کفش اسپرت سفید بپوشید و بدرخشید.

ست کردن شلوار اسلش با کفش اسپرت مردانه

ست کردن با صندل

در میان کفش های مردانه، صندل استایل ساز منحصربه فردی است که در فصل های گرم سال برای ست کردن با مدل اسلش هم بسیار مناسب است.

صندل به پاهای شما فرصت نفس کشیدن می دهد. این کفش اسپرت مردانه، سبک و بسیار راحت است و پس از مدتی شکل پا را به خود می گیرد و گویی کفشی به پا ندارید. با توجه به مناسب بودن صندل برای ساحل گردی اگر به شهرهای ساحلی سفر می کنید حتما از این ایده استفاده کنید.

کلام آخر: به سادگی مرد جذابی باش

حتما با خواندن این مقاله و مشاهده جدیدترین مدل کفش و لباس مردانه، ایده های فوق العاده ای در ذهن شما شکل گرفته است. لطفا اصول ست کردن شلوار اسلش با کفش اسپرت مردانه را با عطر و لبخند همراه کنید تا یک قدم دیگر هم به جذابیت نزدیک شوید.


“جهت مشاهده و خرید مدلهای کفش اسپرت مردانه کلیک کنید”

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.