انواع کفش مردانه با شلوار جین

انواع کفش مردانه با شلوار جین ؛ یکی از ذغدغه های اصلی آقایان این است که با شلوار جین خودچه کفشی بپوشند . از آن جایی که رنگ های مختلفی از شلوار جین مانند شلوار جین آبی یا زغال سنگی برای آقایان وجود دارد، ست کردن کفش مناسب با آن ها کمی سخت می باشد .

دلیل علاقه شدید به شلوار جین، آن است که شما می توانید شلوار جین را برای هر مناسبت یا موقعیتی، از یک میهمانی ساده تا یک قرار عاشقانه در شبی رویایی به تن کنید و تیپی زیبا و منحصربه فرد را برای خود ایجاد کنید. اما دقت داشته باشید که هیچ تیپی بدون کفش های مناسب، کامل نیست.در ادامه این مقاله به نحوه اصول ست کردن انواع کفش مردانه با شلوار جین را به شما آموزش خواهیم داد.

انتخاب کفش مناسب برای شلوار جین

انتخاب کفش مناسب برای پوشیدن با شلوار جین می تواند کاری دشواری و سخت باشد. رنگ ها، مدل ها و برش های متفاوتی از این شلوار وجود دارد. همچنین سبک های متفاوتی از کفش نیز وجود دارد. به همین دلیل است که توجه به اینکه شلوار و کفش هایتان با هم هماهنگ است یا نه ممکن است گیج کننده به نظر برسد.

انتخاب کفش مناسب برای شلوار جین به چندین نکته بستگی دارد. یک آن که بایستی ابتدا تصمیم بگیرید که در چه سبکی تیپ بزنید و دو آن که چه نوع شلوار و چه نوع کفشی با هیکل و ویژگی های پاهایتان مناسب است. لازم است که قبل از آن که بتوانید انتخاب کنید که چه نوع کفشی با شلوار جین جذب تان بپوشید، باید همه ی این عوامل را در نظر بگیرید.

 انواع کفش مردانه با شلوار جین|شهرصندل

کفش رسمی 

همه ما تصور می کنیم که شلوار جین تنها با کفش های کتانی و اسپرت ست می شود. هرچند الزاماً همیشه نباید با این سبک کفش ها پوشیده شوند. برای داشتن استایلی مدرن و هوشمندانه می توانید کفش های رسمی را با شلوار جین بپوشید. تنها کافیست به چند نکته توجه کنید:

برای ست کردن شلوار جین با کفش رسمی، از شلوارهای جین رسمی تر استفاده کنید. زیرا شلوارهایی که پر از پارگی و سنگشور هستند، با کفش رسمی شما در تضاد خواهند بود. هم چنین دقت داشته باشید که یا از شلوارهای تنگ استفاده کنید و یا پایین شلوارتان را تا بزنید. زیرا چنان چه شلوار شما بر روی کفش تان قرارگیرد، زیبایی و جذابیت ظاهر شما از میان خواهد رفت.


“برای مشاهده و خرید شیک ترین مدل های کفش مردانه کلیک کنید”


کفش نیمه اسپرت 

کفش های نیمه اسپرت که از آن ها به عنوان کفش های کالج یاد می شود، یکی از کاندید های کفش برای شلوار جین می باشند. افرادی که علاقه مند به تیپ های اسپرت هستند ولی تمایلی به پوشیدن کتانی ندارند، می توانند از این کفش ها برای ست کردن تیپ خود با شلوار جین استفاده کنند. توصیه ایران پوشاک به شما این است که برای ست کردن کفش های نیمه اسپرت و یا کالج با شلوار جین، از شلوارهای ساده و کمی تنگ استفاده کنید.

کفش کتانی 

کفش های کتانی، رایج ترین و پرکاربردترین کفش قابل استفاده برای شلوار جین می باشند. از آن جایی که شلوار جین در دسته تیپ های اسپرت قراردارد، ست کردن آن ها با کفش های اسپرت، بهترین نوع انتخاب می باشد. زیرا هم کتانی و هم شلوار جین در دسته البسه اسپرت قرار دارند.شما می توانید انواع شلوار جین را با کتانی ست کنید.

 انواع کفش مردانه با شلوار جین|شهرصندل

نیم بوت 

شلوار جین تنها مناسب فصل بهار و تابستان نیست و یکی از بهترین گزینه ها برای فصل زمستان می باشد. ست کردن شلوار جین با نیم بوت، ترکیبی بسیار زیبا را پدید می آورد. البته باید این مژده را به شما بدهیم که برای ست کردن شلوار جین با نیم بوت، قدرت انتخاب بالاتری خواهید داشت.

زیرا می توانید از شلوارهای زاپ دار، سنگ شور شده، تنگ و یا پاره برای ست کردن با نیم بوت استفاده کنید. البته یک نکته برای استفاده از شلوارهای جین با نیم بوت وجود دارد. آن نکته این است که دقت کنید شلوار جین بر روی نیم بوت شما قرارگیرد. بنابراین برای ست کردن شلوار جین با نیم بوت، از شلوارهای کوتاه استفاده کنید.

سخن آخر :

در این مقاله در مورد انواع کفش مردانه با شلوار جین صحبت کردیم . ست کردن کفش مناسب با بهترین شلوار جین بسیار بیشتر از آن چیزی است که اکثر مردان تشخیص می دهند ترکیب غیرمعمول تأثیرات می تواند به عنوان یک تصویر هوشمندانه و متضاد کار کند که باعث می شود شما بد به نظر برسید هم چنین می ‌تواند به راحتی بر ضد شما باشد و شما را شبیه مردی کند که قادر به تصمیم‌ گیری درست در مورد لباس نیست .


“برای مشاهده و خرید متنوع ترین مدل های کفش مردانه شهرصندل کلیک کنید”


 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.