راهنمای کامل خرید کفش مردانه

راهنمای کامل خرید کفش مردانه ؛ خرید کفش مردانه یکی از حساس ‌ترین و پیچیده ‌ترین انتخاب‌هایی است که آقایان شیک پوش چند وقت یک بار با آن مواجه می‌شوند .

خرید کفشی که کاملا اندازه پای شما باشد ، مناسب نیازها و استایل شما طراحی شده باشد و دوام و کیفیت عالی داشته باشد کار ساده‌ای نیست و نیاز به در نظر گرفتن فاکتورهای زیادی دارد .

اگر قصد خرید کفش مردانه مانند کفش کالج مردانه ، کفش بوت مردانه و غیره را دارید ، با ما همراه باشید .

راهنمای کامل خرید کفش مردانه| شهرصندل

انواع کفش مردانه

  • کفش مردانه روزمره:

این کفش برای استفاده هر روز آقایان ساخته و طراحی شده است. برای بیشتر افراد که در طول روز مسیری را طی می‌کنند یا به دنبال کفشی هستند در مواقع عادی مانند دانشگاه و محل کار استفاده کنند کفش روزمره بدون شک انتخابی مناسب است و این که این نوع کفش باید در عین کیفیت بسیار راحت نیز باشد.

  • کفش کالج مردانه:

کفش کالج مردانه برای مواقع مهم اعم از عروسی‌ها و مراسم‌های بزرگ و مهم استفاده می‌گردد. این کفش به صورت رسمی است که با استایل مردانه مثل کت و شلوار ست می‌شود این کفش دارای انواع زیادی است.

  • بوت مردانه:

این کفش‌ها معولا در پاییز و زمستان استفاده می‌شوند که هوا سرد است تا از پا در مقابل نفوذ آب و هوای سرد جلوگیری کنند. بوت مردانه معمولا تا بالای قوزک پا هستند و اکثرا کشی، زیپی و یا بندی طراحی می‌شوند و لازم است که به این نکته مهم اشاره شود که این بوت‌ها به دو دسته رسمی و کوه نوردی تقسیم می‌شوند.

  • کفش اسپرت مردانه:

کفش اسپرت مردانه همان ‌طور که از نامش پیداست، برای ایجاد استایل اسپرت مورد استفاده قرار می‌گیرد. عموماً کفش‌های اسپرت از لحاظ راحتی بسیار مناسب هستند و می‌توان از آن‌ها برای ورز‌ش‌هایی هم‌چون پیاده‌ روی استفاده کرد.


“برای مشاهده و خرید متنوع ترین مدل های کفش مردانه کلیک کنید”


  • کفش چرم مردانه:

کفش‌های چرم مردانه تحت عنوان کفش‌های رسمی نیز شناخته می‌شوند. معمولاً این نوع از کفش‌ها برای محیط‌های رسمی هم‌چون محل کار اداری و میهمانی‌های رسمی گزینه ایده‌آلی هستند. بنابراین اگر قصد دارید که یک استایل شیک، رسمی و جذاب داشته باشید، می‌توانید از کفش‌های چرمی استفاده کنید. کفش‌های چرمی در مدل‌های مختلف مناسب فصول گرم و سرد طراحی، تولید و به بازار عرضه می‌شوند.

راهنمای کامل خرید کفش مردانه | شهرصندل

راهنمای خرید کفش مردانه

  • مشخص کردن سایز پا:

مهم ‌ترین گام برای خرید کفش مردانه پیدا کردن سایز پای شما است. اگر از سایز پای خود مطمئن هستید می‌توانید این گام را رد کنید اما اگر در این مورد تردید دارید می‌توانید این اندازه گیری را در منزل انجام دهید .

  • جنس کفش:

یک کفش استاندارد رسمی مردانه هم رویه و هم زیره‌ای از جنس چرم دارد. اما کفش رسمی مناسب محیط کار رویه چرم و زیره لاستیکی دارد. جنس پارچه هم معمولا در کفش‌های راحتی و روزمره کاربرد دارد و مواد پلاستیکی و لاستیک هم در کفش‌های ورزشی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

  • استایل کفش:

کفش‌های مردانه مدل‌های مختلفی دارند مثل مدل آکسفورد که رسمی‌ترین نوع کفش است یا مدل براگ که حالت نیمه رسمی دارد که آشنایی با این مدل‌ها و کاربرد هر یک از آن‌ها می‌تواند بهترین راهنما برای خرید کفش مردانه باشد.

  • رنگ کفش:

کفش‌های مردانه تنوع رنگ زیادی ندارند و معمولا در رنگ‌های مشکی، قهوه‌ای تیره یا روشن، زرشکی، آبی تیره و برخی از رنگ‌های روشن مثل سفید و غیره تولید می‌شوند و هرچه رنگ انتخابی شما تیره‌ تر و کلاسیک‌ تر باشد کفش هم رسمی‌ تر است.

  • مشخص کردن محل خرید:

پس از مشخص کردن سایز و نوع کفشی که می‌خواهید تهیه کنید نوبت به انتخاب یک محل مناسب برای خرید کفش مردانه خواهد رسید.

شما می‌توانید کفش خود را آنلاین تهیه کنید  و یا سفارش دوخت کفش مورد نظر خود را به یک کفاش ماهر بدهید .

  • رفتن به خرید:

برای اقدام به خرید شما باید هدف خود را دقیقا مشخص کرده باشید و بدانید که چه نوع کفشی و در چه سایزی می‌خواهید و این نوع کفش را از کجا می‌توان تهیه کرد. در این شرایط کار شما بسیار ساده تر و در مدت کوتاه ‌تری انجام خواهد شد و خریدی بسیار موفق خواهید داشت.

سخن آخر:

به انتهای مطلب انواع کفش مردانه رسیدیم.اکنون تفکیک انواع کفش روزمره مردانه با مدل های ورزشی، اسپرت و رسمی برای شما به سادگی امکان پذیر است. امیدواریم از خواندن این مقاله لذت برده باشید .


“برای مشاهده و خرید شیک ترین مدل های کفش مردانه شهرصندل کلیک کنید”


 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.