ست کردن کفش رسمی مردانه

ست کردن کفش رسمی مردانه ؛ یکی از بخش های مهم در پوشاک آقایان، انتخاب کفش مردانه مناسب است . کفش های رسمی ، انتخاب بسیاری از آقایان به خصوص برای استفاده در میهمانی ها و ادارات و سازمان ها است.

کفش رسمی مردانه دارای انواع مختلفی است که هر یک برای استفاده در محیط و شرایط خاصی، مناسب تر از سایر مدل ها هستند. در این مطلب ، ابتدا خلاصه ی در باره کفش های رسمی مردانه و سپس ست کردن لباس و کفش های رسمی را بیان می کنیم .

 ست کردن کفش رسمی مردانه | شهرصندل

انواع کفش رسمی مردانه و ست کردن آن ها

  • آکسفورد:

کفش رسمی مردانه اکسفورد، محبوب‌ ترین کفش رسمی مردانه و اولین کفش مردانه‌ای است که باید در جا کفشی آقایان موجود باشد.کفش‌ رسمی مردانه آکسفورد، همان کفش‌های بنددار هستند که به عنوان کفش رسمی مردانه مورد استفاده قرار می‌گیرند.

پاشنه کم، بند دو طرف بسته، دوخت ظریف در رویه، حداقل پنج عدد سوراخ و ارتفاع زیر قوزک پا ویژگی‌های اصلی کفش رسمی مردانه آکسفورد، می‌باشند.


“برای مشاهده و خرید متنوع ترین مدل های کفش مردانه کلیک کنید”


  • ست کردن کفش آکسفورد:

کفش مردانه اکسفورد مشکی به عنوان کفش رسمی ، اداری برای محیط‌هایی در نظر گرفته می‌ شود که آقایان ترجیح می‌ دهند کت و شلوار مشکی بپوشند .

این کفش از رده خارج نمی‌شود و تا همیشه به‌ عنوان یک مدل کفش رسمی مردانه شناخته خواهد شد . کفش رسمی مردانه آکسفورد ، کفشی دم ‌دستی است . می‌ توان آن را در مراسم‌ های معمولی هم استفاده کرد ، پس از آن به خوبی مراقبت کنید و همیشه قبل از پوشیدن آن‌ها را برق بیندازید .کفش رسمی مردانه آکسفورد معمولی و سنتی معمولا دارای رنگ خنثی مثل سیاه ، قهوه‌ای یا بژ است . اگر تمایل دارید کفش‌ مردانه رسمی آکسفورد خود را با لباس‌های متنوع بپوشید ، رنگ خنثی یک انتخاب عالی است.

 ست کردن کفش رسمی مردانه|شهرصندل

  • دربی:

یکی دیگر از انواع کفش رسمی مردانه، کفش دربی است، کفش رسمی مردانه دربی، رتبه دوم محبوبیت درمیان کفش‌های رسمی مردانه را دارد . بعضی پیشنه و دلیل تولید کفش رسمی مردانه دربی را تلاش برای تولید کفشی مردانه ، رسمی و در عین حال راحت برای پاهای بزرگ و پهن می‌دانند . کفش رسمی مردانه دربی دارای طرحی با بند باز است که ساختار آن را آرام‌ تر از کفش اکسفورد می‌کند .دوخت کفش رسمی مردانه دربی دقیقاً مخالف کفش مردانه  آکسفورد است . کفش رسمی دربی از چهار قسمت تشکیل می‌شود ؛ در منظره جلو و رویه کفش دربی با توجه به این که در ساخت کفش دربی از چرم یک سره استفاده نمی‌شود.

  • ست کردن کفش دربی:

کفش رسمی مردانه دربی اگر چه با لباس رسمی قابل استفاده است. اما در استایل کژوال بسیار جذاب ‌تر است و به راحتی با شلوار جین قابل استفاده است.

کفش رسمی دربی به دلیل جادار بودن برای پاهای پهن و بزرگ انتخاب بسیار مناسبی است. هم چنین کفش دربی به دلیل این که دامنه تنظیم بیشتری را در قسمت بندها ارائه می‌دهد، برای مواقعی که احتمال گرم بودن محیط و گرفتگی هوا وجود دارد، مناسب است.

یک جفت کفش رسمی مردانه دربی به رنگ سیاه، قهوه‌ای یا شکلاتی تقریباً با هر چیزی مطابقت دارد. کفش رسمی مردانه دربی مشکی حتی در مکان‌هایی که اکسفوردهای سیاه قابل استفاده نیست، می‌تواند کاربرد داشته باشد.

  • لوفر:

کفش مردانه لوفر نوعی کفش راحتی و کژوال مردانه است، این نوع کفش در اصل از کفش‌های ماهی گیران نروژی الهام گرفته شده است. اندازه پاشنه در کفش مردانه لوفر بسیار کوتاه و زیره لوفر بسیار محکم است.

کفش‌های رسمی مردانه لوفر بسیار خنک‌ تر و سبک ‌تر از کفش‌ رسمی مردانه اکسفورد و دربی هستند. همین ویژگی کفش لوفر را به یک گزینه تابستانی عالی تبدیل می‌کند، اگر پا مستعد تورم باشد و یا علاقه‌ای به دست و پنجه نرم کردن با بند نداشته باشید، بهتر است سراغ کفش مردانه رسمی لوفر بروید.

  • استایل کفش لوفر:

استفاده از کفش مردانه لوفر با شلوار جین گزینه‌ای بسیار جذاب است زیرا اجازه می‌دهد که شلوار جین مورد علاقه خود را به روشی شیک‌ تر استفاده کنید.قد شلوار جین زمانی که با کفش مردانه لوفر استفاده می‌شود، نباید بلند باشد. شلوار جین بیش از حد بلند و گشاد به هیج وجه با کفش مردانه لوفر مناسب نیست.

کفش لوفر را همیشه می‌توان با کت و شلوار پوشید. طول شلوار حتما باید تا مچ پا باشد، استفاده از جوراب همراه با کت و شلوار و کفش رسمی مردانه لوفر به سلیقه شما بستگی دارد. این کفش با کروات نیز استایلی قابل قبول ارائه می‌دهد. بهتر است مخصوصا در زمانی که نمی‌دانید چه رنگی را انتخاب کنید، از کروات مشکی همراه با کفش مردانه لوفر استفاده کنید.


“برای مشاهده و خرید شیک ترین مدل های کفش مردانه شهرصندل کلیک کنید”


 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.