همه چیز در مورد کفش چرم ورنی مردانه

همه چیز در مورد کفش چرم ورنی مردانه ؛ چرم لاکی یا ورنی نوعی چرم است که دارای سطحی بسیار شفاف، براق و صیقلی است . سطح آن به دلیل وجود چرم، ضد آب است . وقتی به یک کفش براق و ضد آب فکر می کنیم ، اولین گزینه ای که به ذهن خطور می‌کند ، کفش های ورنی است. این نوع چرم اغلب در موقعیت های رسمی تر، به عنوان کفش، کیف و کمر استفاده می شود .سطح براق این کفش ها مستعد خراش است و باید به خوبی از آن مراقبت شود.

همه چیز در مورد کفش چرم ورنی مردانه|شهرصندل

بهترین کفش چرم ورنی مردانه را بخرید

از آن جایی که کفش‌های چرم ورنی تنوع زیادی دارد ، ممکن است هنگام خرید کفش‌های چرم ورنی مرغوب را تشخیص ندهید. سودجویان و دلالان مدت‌ها است به دلیل محبوبیت زیاد ورنی در بازار آن نفوذ کرده‌اند. بدین صورت که لایه‌های چرم نامرغوب را طی عملیات‌های مختلفی روی یکدیگر می‌چسبانند و سپس با لعاب‌کاری ضعیف با عنوان چرم ورنی اصل در بازار پخش می‌کنند.


“برای مشاهده و خرید شیک ترین مدل های کفش مردانه کلیک کنید”


کفش ورنی مردانه

همه چیز در مورد کفش چرم ورنی مردانه ؛ همان طور که می دانید بسیاری از گونه هایی از کفش هایی که از جنس چرم تولید می شوند در دو نوع مصنوعی و طبیعی در بازار عرضه می شوند که کفش ورنی هم از این قاعده مستثنی نیست. نوع مصنوعی این کفش به دلیل هزینه کمتر ساخت، در مقایسه با نوع طبیعی چرم ورنی ، پرفروش تر و پرکاربرد تر است و انواع مختلفی نیز از آن در بازار وجود دارد .

کفش چرم طبیعی ورنی نیز نوع دیگر این کفش است که در اثر فرآیند دباغی پوست حیوانات مثل پوست گاو ساخته و تولید می شود که از ضخامت و تراکم بسیار بالایی برخوردار است .

همه چیز در مورد کفش چرم ورنی مردانه|شهرصندل

ست کردن کفش ورنی

  • ست کردن کفش ورنی مجلسی:

این مدل کفش های ورنی با تاکیدو و کت و شلوار بخوبی ست می شوند . رسمی ترین کفش چرم محسوب می شوند . فقط آن ها را با لباس رسمی و مجلسی ست کنید .

  • ست کردن کفش چرم ورنی اسپرت:

این مدل از کفش های ورنی در کنار شلوار پارچه ای یا کتان و یا جین اسلیم فیت ( دمپا تنگ و اندازه تن ) ظاهر عالی ایجاد خواهند کرد .

چگونه کفش های ورنی مردانه را تمیز کنیم؟

هر زمان که یک لکه یا کثیفی دیدید که درخشندگی آن را کاهش دهدپس بدانید زمان آن رسیده که تمیز شود . اگر به صورت مداوم می پوشید ، لازم است حداقل هفته ای یک بار آن ها را تمیز کنید. مهم است که اجازه ندهید سطح کفش با آب زیاد ، تماس پیدا کند .

  • روش آب و صابون:

اولین گام در تمیز کردن کفش ورنی این است که هر گونه کثیفی را با یک برس نرم پاک کنید. یک پارچه نخی نرم را با کمی آب و کمی صابون خیس کرده و آب آن را بگیرید و سطح آن را پاک کنید. سپس سطح کفش را با یک پارچه نرم خشک کنید. اجازه دهید محصول به مدت تقریباً 24 ساعت در دمای اتاق خشک شود سپس براق کننده مخصوص را بر روی سطح کفش ها بمالید.

  • الکل سفید:

پنبه‌ ای تمیز را به الکل سفید آغشته کنید ، و این پنبه را به آرامی روی لکه‌ها بمالید . در نهایت با دور کند سشوار و از فاصله‌ای دور کفش تان را خشک کنید.

  • مایع ظرفشویی:

در این روش باید ابتدا گرد وخاک روی کفش را با پارچه‌ای نخی تمیز کنید. چند قطره مایع ظرفشویی یا صابون روی پارچه مرطوب بریزید ، سپس سطح کفش را با دستمال به آرامی پاک کنید .


“برای مشاهده و خرید متنوع ترین مدل های کفش چرم ورنی مردانه شهرصندل کلیک کنید”

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.