با کت و شلوار سرمه ای چه کفشی بپوشیم

با کت و شلوار سرمه ای چه کفشی بپوشیم ؛ رنگ سرمه ای به هنگام خرید کت و شلوار از جمله انتخاب های مردان ایرانی است که برای حضور در موقعیت های رسمی و محل کار در اولویت است.

اگر شما هم برای سِت کردن سایر اجزای لباس مانند پیراهن و کفش با کت و شلوار سرمه ای در مشکل هستید با مطلب ما همراه باشید تا استایل شیک و جذابی برای خود بسازید.

با کت و شلوار سرمه ای چه کفشی بپوشیم|شهرصندل

رنگ و نوع کفش مناسب کت و شلوار آبی سرمه ای

با کت و شلوار سرمه ای چه کفشی بپوشیم ؛ شاید بدون اغراق باید گفت که این رنگ کت و شلوار یکی از محبوب ترین و در عین حال رسمی ترین رنگ برای بسیاری از آقایان است برای مجالس و موقعیت ‌های رسمی انتخاب کفش رسمی مردانه ضروری است.

برای میهمانی ‌های خودمانی، حضور در محیط کار و شرکت در جلسات رسمی و اداری، در کنار کفش مجلسی مردانه  می ‌توان اسنیکرز نیز به پا کرد.

  • کالج چرمی مشکی:

یک جفت کفش کالج چرمی مشکی با کت و شلوار سرمه ای استایلی رسمی است و برای رویدادها و جلسات کاری انتخابی ایده‌آل است. این کفش گزینه ‌ای ساده و کاملاً دمِ دست است و همیشه انتخابی قوی برای محیط‌ های شغلی و رویدادهای رسمی است.

در حالی که رنگ مشکی به عنوان یک رنگ پایه برای کت و شلوار عمل می‌کند، سنتی ‌ترین و رسمی‌ ترین رنگ نیز است. این مدل و رنگ کفش اغلب برای مردان میان سال انتخاب بهتری می‌ باشد.

  • کفش آکسفورد چرمی قهوه‌ای:

طیف رنگ قهوه ای (پررنگ و کم رنگ) همیشه بهترین انتخاب رنگ کفش برای ست شدن با کت و شلوار سرمه ای است. کفش آکسفورد چرمی قهوه‌ای با کت و شلوار سرمه ای، ظاهری فرهیخته و بسیار جذاب را برای مردان ایجاد می‌ کند.

برخلاف کفش مشکی، رنگ قهوه ای ظاهری جوانانه ‌تر داشته و استایلی بسیار جسورانه است. این ترکیب برای میهمانی‌ها، مجالس رسمی و حتی یک قرار عاشقانه انتخابی فوق‌ العاده است.


“جهت مشاهده شیک ترین مدل های کفش کلاسیک مردانه کلیک کنید”


  • کفش بروگ چرمی عسلی:

انتخاب رنگ عسلی به همراه کت و شلوار سرمه ای، جزء اصلی پوشش آقایان مدرن امروزی است و استایلی کاملاً مطابق با مد روز می‌باشد. چرم عسلی رنگ از نظر زیبایی و ظرافت انتخابی هوشمندانه است که کلاسیک بودن عبور کرده و نشان از سبک پوشش مردان جدید دارد.

ست کردن کفش بروگ چرمی عسلی (کفش بروگ بر روی خود دارای سوراخ‌های تزئینی است) با کت و شلوار سرمه ای کم تر رسمی است و برای رویدادهای اداری و میهمانی‌ها گزینه‌ای عالی می‌باشد.

با کت و شلوار سرمه ای چه کفشی بپوشیم|شهرصندل

  • کفش بروگ چرمی سفید:

پوشیدن کفش بروگ چرمی سفید با جزئیات و زیبایی غیرقابل توصیفش، از نظر ظاهری تمیز، خنثی و شیک است. برعکس دیگر رنگ‌ ها، رنگ سفید کفش با کت و شلوار سرمه ای ظاهری نیمه‌ رسمی و گاهاً کژوال را ایجاد می‌کند.

اگر می‌خواهید کت و شلوار خود را بدون جوراب بپوشید، این مدل و رنگ کفش مناسب شما خواهد بود. اگر هم به استایل کلاسیک علاقه دارید، می‌ توانید کفش خود را ترکیبی از رنگ سیاه یا سفید انتخاب کنید.

  • کفش دربی چرمی شرابی:

کفش‌های شرابی رنگ شاید اولین انتخاب برای آقایان نباشند، اما پوشیدن آن ها به همراه کت و شلوار سرمه ای فوق‌العاده هوشمندانه خواهد بود. رنگ شرابی به رنگ سرخ نزدیک ‌تر است، از این رو ترکیب سرمه ای با شرابی به استایلی مجلسی ختم می‌شود.

در انتخاب نوع کفش نیز به مدل دربی فکر کنید، این کفش برعکس کفش آکسفورد مردانه دارای دو طرف ابرو بندها از یکدیگر دور هستند. این استایل نیز برای میهمانی‌ها و مجالس انتخاب مناسبی است.

  • کتونی اسنیکرز سفید:

انتخاب کفش اسنیکرز سفید با کت و شلوار سرمه ای در کنار ایجاد ظاهری اسپرت، بسیار جوان‌ پسند نیز است. این استایل کاملاً کژوال بوده و برای استفاده در محیط کار و گشت و گذار روزانه بسیار مناسب است.

پوشیدن کتونی مردانه به راحتی بیشتر در هنگام راه رفتن و استفاده طولانی ‌مدت منجر می ‌شود. هم چنین تنها مدلی از کفش‌ های مردانه است که می ‌توان آن را با به همراه تی ‌شرت و کت و شلوار ست کرد.


“راهنمای خرید کفش مردانه در انواع مدلهای مختلف”


 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.