هنگام پوشیدن کتانی ورزشی مردانه این اشتباهات را انجام ندهید

هنگام پوشیدن کتانی ورزشی مردانه این اشتباهات را انجام ندهید، کفش‌ها جزو یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر پوششی هستند.

انتخاب کفش متناسب با استایل و سبک پوشش شما، می‌تواند جلوه استایل پوشش شما را دوچندان کند.

بسیاری از افراد، طرفدار کفش‌های ورزشی هستند و ترجیح می‌دهند تا در طول روزهای عادی خود از کفش‌های ورزشی استفاده کنند.

انتخاب کفش ورزشی مانند کفش مجلسی نیز نیازمند دقت بسیار زیادی است

هنگام پوشیدن کتانی ورزشی مردانه این اشتباهات را انجام ندهید

از کفش‌های ساده ورزشی استفاده نکنید

بسیاری از افراد گمان می‌کنند تنها باید از کفش‌های ورزشی بسیار ساده و ظریف استفاده کنند و یا از رنگ‌های سفید و مشکی فقط برای کتانی ورزشی استفاده کنند.

اما این تصور که کفش‌های خاص و پیچیده ورزشی با رنگ‌های مختلف قابل ست شدن نیستند و پوشیدن آن‌ها می‌تواند بسیار خنده‌آور باشد، یک تصور کاملا اشتباه است. به گفته توبی استندینگ یکی از طراحان لباس مردانه، استفاده از کفش ورزشی با هر نوع پوششی می‌تواند قابل استفاده باشد.


“برای مشاهده و خرید شیک ترین مدل های کفش صندل مردانه کلیک کنید”


و زیبا هم جلوه کنند اما آقایانی که طرفدار تیپ‌های اسپرت هستند می‌توانند با استفاده از انواع کفش‌های ورزشی اسپرت با ترکیب رنگ‌های متنوع و شکل‌های مختلف با شلوار جین یا شلوارهای اسپرت و جذب دیگری استفاده کنند

و بسیار زیبا جلوه کنند. فقط به خاطر داشته باشید که برای ست کردن کفش‌های ورزشی، حتما لازم نیست که کفش و شلوار هر دو به یک رنگ باشند بلکه استفاده از یک رنگ کاملا متفاوت مانند کفش سفید و شلوار آبی می‌تواند استایل زیباتری در شما ایجاد کند.

متناسب با فصل، کتانی ورزشی انتخاب کنید

اغلب اوقات انتخاب یک کفش ورزشی مناسب به مسائل جانبی دیگری نیز بستگی دارد. در فصل‌های سرد مانند پاییز و زمستان، که افراد از ژاکت و یا پالتوهای بلند استفاده می‌کنند.

انتخاب کفش‌های ورزشی نسبتا کلاسیک با رنگ‌ها تیره می‌تواند بسیار مناسب باشد. علاوه بر این در مورد جنس و نوع طراحی کفش‌ها نیز باید دقت شود.

استفاده از جنس‌های پارچه‌ای برای فصل‌های سرد زیاد مناسب نمی‌باشد چرا که به هنگام برف یا باران، آب از روی پارچه کفش به درون آن راه پیدا می‌کند که موجب خیس شدن پای شما می‌شود.

بهترین گزینه برای انتخاب کفش ورزشی در فصل پاییز و زمستان، کفش‌های ورزشی ساق دار و یا کفش‌هایی که لژ نسبتا بیشتری دارند می‌باشد.

در فصل‌هایی چون بهار و تابستان، دوستداران کفش‌های ورزشی می‌توانند از کفش‌هایی با رنگ بندی بسیار شادتر و جنس‌های مختلف استفاده کنند.

از کفش‌های ورزشی فانتزی بی‌کیفیت استفاده نکنید

اگر نگاهی به دوستداران کفش‌های ورزشی به خصوص در میان نوجوانان و جوانان بی‌اندازیم، متوجه خواهیم شد که بسیاری از جوانان علاقه‌مند به استفاده از کفش‌های ورزشی فانتزی هستند.

استفاده از کفش ورزشی فانتزی به خصوص برای جوانان بسیار زیبا است و ‌می‌تواند استایل پوشش آن‌ها را اسپرت‌تر جلوه دهد اما در میان انواع کفش‌های ورزشی نمونه‌های تقلبی و بی‌کیفیتی وجود دارد که به جز آسیب زدن به پای شما فایده دیگری ندارد.

پس بهتر است در کنار زیبا نگه داشتن استایل و پوشش خود، نکات مربوط به سلامتی خود را نیز در نظر بگیرید و به آن بسیار توجه کنید.

برندهای معروفی چون ریباک، آدیداس و نایک کفش‌های ورزشی فانتزی بسیار زیبایی برای مخاطبین نوجوان و جوان خود ارائه کرده‌اند که می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای شما باشد.

متناسب با سایز پای خود، کتانی ورزشی انتخاب کنید

بسیاری از افراد گمان می‌کنند که از کتانی ورزشی برای راحتی استفاده می‌شود در نتیجه باید از سایزهای نسبتا بزرگ استفاده کنند

که پاهایشان در کفش آزادانه باشد عده‌ای از افراد هم هستند که گمان می‌کنند هر کفشی که خریداری می‌کنند باید بسیار جذب پا باشد.

همانطور که می‌دانید پای انسان قلب دوم او است و انتخاب کفش بسیار اهمیت دارد. اول از همه باید از جنس منعطف کفش مطمئن شوید.

در قدم دوم سایز کفش را باید مد نظر قرار داد. سایز کفش شما باید متناسب با پای شما باشد طوریکه پنجه‌ها، کناره پا و پشت پا در فشار نباشد.

حتما به هنگام خرید کفش ورزشی بندهای کفش خود را درست بسته و مدتی در مغازه با آن‌ها راه بروید تا مطمئن شوید که احساس راحتی و سبکی با آن کفش داشته دارید، در غیر این صورت حتما پای شما آسیب می‌بیند.

هنگام پوشیدن کتانی ورزشی مردانه این اشتباهات را انجام ندهید

کفش ورزشی مناسب باشگاه کدام است

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که در طول روز از کفش‌های ورزشی خود برای مقاصدی به جزکفش پیاده‌روی روزانه استفاده می‌کنید

باید به نکاتی توجه داشته باشید. اگر در طول روز مشغول انجام ورزش‌های گوناگون در باشگاه می‌باشید باید متناسب با نوع ورزشی که انجام می‌دهید از کفش مناسب استفاده کنید.

نظافت کفش‌های ورزشی را فراموش نکنید

تمیز نگه داشتن و نظافت دائمی کفش‌های ورزشی یکی از مسائل بسیار مهم می‌باشد. اگر شما به طور دائم کفش‌های خود را تمیز نگه دارید.

برای تمیز کردن کفش‌های ورزشی خود حتما از فروشنده و یا سایت برندی که از آن کفش خریداری می‌کنید

نکات شست و شوی آن را بخوانید و از برس، واکس و اسپری‌های مخصوص استفاده کنید.


“جهت مشاهده و خرید انواع مدلهای کفش های کتانی مردانه کلیک کنید”

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.