نحوه ست کردن کت و شلوار با بوت مردانه

نحوه ست کردن کت و شلوار با بوت مردانه؛ هنگامی که هوا سرد می شود، بوت ها به یک انتخاب محبوب برای بیشتر اشخاص تبدیل می شوند.

با جایگزین کردن یک جفت بوت به جای کفش های رسمی مردانه خود هنگام پوشیدن کت و شلوار، می توانید ظاهر خود را کاملاً تغییر دهید. درنتیجه، پاهای خود را گرم و خشک نگه خواهید داشت و در عین حال می توانید توجه را به خود جلب کنید.

نحوه ست کردن کت و شلوار با بوت مردانه|شهرصندل

چرا با کت و شلوار بوت مردانه بپوشیم

بوت‌ها برای گرم نگه داشتن پا در طول زمستان یا هنگامی که دمای هوای بیرون پایین است مناسب هستند.

علاوه بر این بوت‌ها فضای بیشتری دارند و انگشتان پا حتی با وجود پوشیدن جوراب‌های ضخیم در آن‌ها راحت ‌تر هستند. البته این نکته را به خاطر داشته باشید که با کفش رسمی نمی ‌توان جوراب ضخیم پوشید.

یکی دیگر از فواید پوشیدن بوت مردانه با کت و شلوار این است که استایل کت و شلوارتان را زیباتر می‌ سازند.

چگونگی ست کردن بوت‌های جیر و چرم با کت و شلوار

بوت جیر مردانه نوعی از چرم است که با چرم نرم و براق که بسیاری از کفش‌ها از آن ساخته می‌شوند؛تفاوت دارد. جیر نرم بوده و غیررسمی ‌تر از مشابه براق خود است. البته شیک بودن آن را دست کم نگیرید.

بوت چرم مردانه یکی از جنس‌های کاربردی برای کفش‌های رسمی است بنابراین؛ جیر برای فضاهای محافظه‌ کارانه‌ی اداری خیلی مناسب به شمار نمی ‌رود. اگرچه ‌برای رفت و آمدهای داخل شهر و تعطیلات آخر هفته مناسب است. علاوه بر این می ‌توانید بوت‌های چرم اسپرت را در موقعیت‌های کاری غیررسمی استفاده کنید.

انواع مختلف بوت مردانه مناسب برای کت و شلوار

  •  بوت چلسی:

نحوه ست کردن کت و شلوار با بوت مردانه ؛ بوت های چلسی به دلیل ظاهر زیبا و دوست داشتنی خود می توانند حس رسمی بودن را تداعی کنند.  رویه ی نرم بالای این کفش ها خط درخشان و براقی را از انگشت ها تا شلوار ایجاد می کند.

در صورتی که در محل کار خود به صورت غیر رسمی لباس می پوشید ، بهره گیری از بوت های چلسی بهترین گزینه برای راحت بودن پا در طول روز می باشد.برای ایجاد استایلی رسمی تر می توانید بوت چلسی را به همراه کت و شلوار ذغالی اسلیم فیت و یک پیراهن دکمه دار ست کنید.

  •  بوت چوکا:

بوت های چوکا شبیه چکمه های رسمی هستند اما روزنه های کم تری دارند و امکان دارد بلندی آن ها تا مچ پا نباشد. علاوه بر این قسمت انگشت های پای آن ها گردتر بوده و قسمت بندشان نیز باز می باشد.

بنابراین بوت های چوکا رسمی نیستند و مقدار رسمی بودن کت و شلوار را کم تر می کنند و بیشتر در جنس های جیر طراحی و تولید می شوند.این مدل از بوت ها بسیار کاربردی هستند و برای بیشتر استایل ها گزینه مناسبی می باشند.


“جهت مشاهده و خرید انواع کفش زمستانی مردانه کلیک کنید”


  • بوت رسمی:

بوت های رسمی به علت داشتن بند با بوت های چلسی تفاوت دارند. علاوه بر این موضوع این مدل از بوت ها برعکس بوت چلسی تزئیناتی مثل الگوی سوراخ های موجود بر روی چرم یا رویه ی دو لایه داشته باشند. بوت های رسمی را نباید با بوت های چوکا که تنها سه روزنه دارند اشتباه گرفت ، زیرا این مدل از بوت ها شامل روزنه های بیشتری هستند.

  •  بوت کمبات:

این مدل از بوت ها به علت حالت برجسته ای که دارند به یک کت و شلوار برجسته نیز احتیاج دارند. اکنون بهترین فرصت برای بازی با طرح ها می باشد تلاش کنید یک کت و شلوار چهار خانه ای را برای ایجاد تضاد جذاب بهره گیری کنید. هم چنین می توانید برجستگی را با به کار گیری یک رنگ جسورانه مانند سبز برای کت و شلوار با بوت کمبات زرشکی به استایل خود اضافه کنید.

نحوه ست کردن کت و شلوار با بوت مردانه|شهرصندل

  •  بوت جودوپور یا مانک استرپ:

این مدل از بوت ها یک انتخاب عالی برای ست کردن با کت و شلوار محسوب می شوند ، زیرا در دسته بوت های رسمی قرار دارند.این بوت ها با شلوار های غیر رسمی ظاهر زیبایی را ایجاد نمی کنند. بنابراین بایستی از آن ها تنها در مراسم های رسمی بهره گیری کنید. چنانچه می خواهید استایل خود را رسمی تر کنید از یک کت و شلوار سرمه ای به همراه بوت های رسمی مانک استرپ بهره گیری کنید.

  • بوت کابوی:

بوت های کابوی بدون شک منجر به افزایش اعتماد به نفس تان می شود. منتها برعکس سایر بوت ها نباید این مدل را با شلوارهای اسلیم فیت بپوشید. شلوارتان بایستی به اندازه ای پهن باشد که بر روی بوت قرار بگیرد. نکته ای که بایستی به آن توجه داشته باشید این است که شلوارتان نباید خیلی پهن باشد. بهتر است رنگ این مدل از بوت های مردانه را با رنگ کت و شلوارتان ست باشد.


“راهنمای خرید کفش مردانه در انواع مدلهای مختلف”


 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.