راهنمای انتخاب کفش مردانه مناسب برف

راهنمای انتخاب کفش مردانه مناسب برف ؛ در فصل زمستان و سرما و یخ‌ بندان، پوشیدن کفش‌ مردانه مناسب که از پاها در برابر سرما محافظت کنند، اهمیت زیادی دارد.

جلوگیری از لغزش و سرخوردن روی سطح برفی یا یخبندان مهم تر از شیک ماندن است. هر چند، همه ما عاشق چکمه‌های زمستانی زیبا هستیم. در انتخاب کفش زمستانی مناسب، احتمالا با سوالات زیادی روبرو خواهید شد. برای پاسخ به این سوالات، همراه ما باشید.

راهنمای انتخاب کفش مردانه مناسب برف | شهرصندل

 

انواع کفش مردانه مناسب برف

  • کفش مناسب پیاده روی در برف:

اگر در زمین های هموار پوشیده از برف قصد قدم زدن دارید مناسب با استایل و رنگ مورد نظرتان می توانید از بوت و نیم بوت مردانه که از جیر یا چرم تهیه شده اند استفاده کنید. طرح های اسپرت کفش زمستانی هم می تواند بر آرامش شما حین پیاده روی در برف بیفزاید. اگر برای ورزش صبحگاهی به دنبال کفش هستید لازم نیست داخل آن خیلی گرم باشد.

  • بهترین کفش برای سطوح شیب دار برفی:

اگر تصمیم شما برای برف پیمایی جدی تر از یک قدم زدن است باید به فکر کفش استانداردی باشید که هم سبک باشد، هم عایق بندی خوبی داشته باشد تا پای شما را گرم نگه دارد و با لایه های ضدآب از نفوذ آب حاصل از ذوب برف به داخل کفش تان جلوگیری کند چون اگر پا و جوراب شما نمدار و خیس باشند گرم نمی شوند.

  • کفش کوهنوردی در زمستان:

خاص ترین کفش زمستانی مخصوص ماجراجویان و کوهنوردان با تجربه ای است که قصد عبور از میان دامنه های پر یخ و تنگناهای مسیر کوه را دارند تا به قله صعود کنند. اگر شما هم رویای صعود دارید می دانید که کوه نوردی بدون کفش مناسب به شکست و آسیب می انجامد. اهمیت انتخاب کفش کوه نوردی مناسب در زمستان دوچندان می شود.

اگر در هوای گرم نیمه اول سال با کفش کوه نوردی سبک راهی می شدید این که در سرما باید چکمه مخصوص برف با مقاومت بالا به پا کنید. کفش کوه نوردی زمستانی بهتر است ساق بلند و استوک دار باشد و برای جلوگیری از نفوذ آب دولایه چرم داشته باشد. اگر ساق بلند تا بیست سانتی متر داشته باشد که مچ پای شما را به طور کامل بپوشاند بسیار ایده آل است.

مهم ترین ویژگی‌ها‌ی  کفش مردانه مناسب برف

  • گرم بودن کفش:

یکی ازموضوعات مهم در خرید یک کفش زمستانی، گرم بودن کفش است.اگر می خواهید در فصل تابستان کفش زمستانی خریداری کنید چون دمای مناسب و پایینی برای امتحان کردن کفش ندارید به شما پیشنهاد می شود که مواد آستری را بررسی کنید.

  • راحت بودن کفش:

هنگامی که شما می‌خواهید کفش زمستانی را در مدت طولانی استفاده کنید مهم ترین موضوعی که پیش می‌آید راحتی آن است. یک کفش راحت حتما باید نحوه درست قدم زدن را ساپورت کرده باشد و نیز از قوس پا محافظت کند. علاوه بر این‌ها کفی کفش نیز باید به راحت بودن پا در کفش کمک کند.


“جهت مشاهده و خرید شیک ترین مدل های کفش زمستانی مردانه کلیک کنید”


  • تنفس پذیر بودن کفش:

روکش کفش یا بوت به غیر از عایق ‌بندی پاها در برابر سرما اهداف دیگری نیز دارد. بسیاری از کفش‌ها و چکمه‌های زمستانی خواص ضد میکروبی و ضد باکتریایی هستند که از رشد باکتری یا بوی پا جلوگیری می ‌کند.در هنگام خریدار‌ی یک کفش زمستانی، عواملی که ذکر میشود را باید در نظر داشته باشید. تنفس پذیر بودن و ضد آب بودن باهم در تضاد هستند. به این معناست که بیشتر کفش‌های سبک که دارای تنفس عالی هستند گاهی اوقات باعث نفوذ آب به داخل کفش می شوند.

  • ضد آب بودن:

موقع خریداری یک کفش ضد آب باید ویژگی‌های آن را نیز در نظر بگیرید که از ورود آب به برف و آب به کفش جلوگیری کند. این ویژگی در قسمت بالای کفش شما قرار دارد و از خیس شدن پیشگیری می‌کند.. یکی از مدل های نیم بوت مناسب ما، نیم بوت قهوه ای مردانه است که بسیار جذاب است.

راهنمای انتخاب کفش مردانه مناسب برف | شهرصندل

راهنمای انتخاب کفش مردانه مناسب برف

  • وزن کفش:

راهنمای انتخاب کفش مردانه مناسب برف وزن از جنبه های مهم هر وسیله ای است. از شلوار تا کوله پشتی و حتی کفش. گرچه پاپوش های زمستانی مردانه در وزن های بسیار کم تولید می شوند؛ اما باز هم در هنگام خرید کفش زمستانی وزن را در نظر بگیرید. معمولا استاندارد ترین کفش های مناسب برف که از جنس فوم هستند زیر 5 پوند وزن دارند.

  • حفظ و مراقبت از مچ پا:

به این نکته توجه کنید که چون کفش شما بلند هست، به این معنا نخواهد بود حتما از مچ پای شما محافظت کند. بدانید هنگامی که برای خریداری کفش‌های زمستانی می‌روید، دنبال یک ساختار محکم با کناره ‌ها و روکش‌ها‌ی با کیفیت باشید.

  • سبک و استایل کفش:

پیدا کردن یک کفش زمستانی زمان بر است چرا که هم باید مد باشد و هم ویژگی‌های یک کفش زمستانی با کیفیت را داشته باشد. به نظر می‌رسد این موضوع خیلی سخت نباشد بسیاری از تولید کنندگان هستند که به ظاهر شیک و جنبه کاربردی توجه کرده و در طراحی و تولید آن اهمیت قائل می‌شوند.

  • فریم کفش:

فریم همان فرم کفش است. هنگام خرید کفش مردانه دقت کنید که کفشی که بیضی شکل است چون سطح مقطع بزرگتری دارد شما را به حالت شناور روی برف نگه می دارد و از فرو رفتن شما در آن جلوگیری می کند. اگر وزن شما سنگین باشد یا برف، سبک و خشک باشد که خیلی زود فضای زیر پای شما خالی شود، باید از فریم های بزرگتر کفش مخصوص برف استفاده کنید.


“جهت مشاهده جدیدترین مدل های کفش مردانه کلیک کنید”


 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.