انتخاب کفش زنانه و مردانه با پاشنه مناسب

انتخاب پاشنه مناسب برای کفش مردانه و زنانه یکی از مهم‌ترین مسائلی است که نه تنها در استایل فرد تأثیر زیادی دارد.بلکه بر روی سلامتی بدن نیز مؤثر است. در نتیجه باید با حساسیت و دقت بیشتری انتخاب شود تا این دو مورد در کنار هم رعایت شوند. به طوری که هم بتوان بهترین استایل و تیپ را برای خود حفظ نمود.به ستون فقرات، کمر و عضلات پا فشار غیر قابل تحمل و آسیب جبران ناپذیری وارد نشود.

پاشنه کفش مناسب برای خانم‌ها

انتخاب پاشنه مناسب برای کفش های مردانه و زنانه می‌تواند یکی از دغدغه‌های افراد باشد.خانم‌ها تمایل دارند هم راحتی پا را احساس کنند و هم بتوانند زیبایی استایل و تیپ خود را حفظ نمایند. این موضوع برای حضور در محافل و مجالس بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد؛ زیرا پوشیدن لباس مجلسی با کفش‌های تخت ممکن است زیاد جالب به نظر نرسد. در مقابل کفش‌هایی با پاشنه بلند باعث می‌شود تا پوشش نیز ظاهر بهتری به خود بگیرد. حال انتخاب ارتفاع مناسب پاشنه کفش مهم می‌شود و باید با توجه به آیتم‌هایی آن را تعیین نمود.

اگر بتوانید بدون کفش بر روی پنجه و پاشنه پای خود به راحتی راه بروید.انحنای مناسب برای پوشیدن کفش پاشنه بلند را دارید. دومین مورد در این زمینه به انعطاف‌پذیری مچ پا مربوط می‌شود. افرادی که دارای انعطاف‌پذیری لازم در قسمت مچ هستند. احتمال اینکه بتوانند احساس راحتی بیشتری با کفش پاشنه بلند داشته باشند، نیز بالاتر است. ولی اگر این انعطاف‌پذیری را نداشته باشید. بهتر است از کفش‌های تخت و جنس چرم استفاده نمایند. در این صورت هم راحتی بیشتری خواهند داشت و هم سلامت عمومی بدن از جمله پاها، کمر و ستون فقرات به خطر نمی‌افتد.

 

 

پاشنه مناسب کفش مردانه

ممکن است این گونه به نظر برسد که آقایان معمولاً از کفش‌های تخت و بدون پاشنه استفاده می‌نمایند. ولی این تصور غلط است. آقایان نیز دارای رنج قدی متفاوتی هستند و بنا به موقعیت ممکن است تمایل به پوشیدن کفش‌های پاشنه دار داشته باشند. ولی پاشنه کفش آقایان بین ۱ تا ۴ سانتی‌متر طراحی می‌شود تا هم راه رفتن با آن راحت‌تر باشد و هم تیپ و استایل بهتری را داشته باشند. البته برای افرادی که تمایل به پوشیدن کفش تخت دارند، کفش چرم مردانه می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها باشد؛ زیرا هم دوام و ماندگاری بالایی دارد و هم جنس مرغوب آن، سلامت پا را تضمین می‌کند.

 


<<برای دیدن مجموعه بینظیر کفش های شیک مردانه همین الان کلیک کنید>>


کفشی با پاشنه کوتاه و پهن

با انتخاب کفشی های زنانه و مردانه که پاشنه آن کوتاه تر و پهن تر بوده و به سطح زمین نزدیک تر باشد، پشتیبانی بهتری را برای مچ پا و پاشنه پای شما ایجاد فراهم می کند. این امر به ویژه برای صندل ها یا کفش رسمی بسیار مهم است. هر مدل کفش دیگری با ارتفاع بیش از 5 سانتی متر (2 اینچ) خطر پیچ خوردگی مچ پا را افزایش می دهد. هرچه شیب کفش تیزتر باشد، فشار بیشتری را روی پای خود وارد می کنید.

پاشنه های لژدار

اکثر خانم ها به کفش های پاشنه بلند علاقه زیادی دراند؛ اما شاید نتوانند در آنها احساس راحتی کنند. توصیه ما به این خانم ها این است که از کفش هایی با پاشنه لژدار استفاده کنند. برای این که بهترین انتخاب را از میان کفش هایی با پاشنه لژدار داشته باشید، بهتر است مدل های مختلف آن را انتخاب کرده و یکی از آنها را که پاهایتان در آن راحت است خریداری کنید.

 


<<فرصت استثنایی خرید جدیدترین بوت و کفش های زنانه >>

پاشنه های 2.5 الی 4 سانتی متر

یک ارتفاع مناسب پاشنه مردانه و زنانه، ارتفاع 2.5 الی 4 سانتی متر است. این پاشنه ها، شمارا کمی قدبلندتر خواهد کرد. شما در این کفش ها احساس راحتی کرده و می توانید تعادل خود را حفظ کنید. اغلب از مدل های پاشنه 2.5 تا 4 سانتی متری با بند در قسمت مچ برای مجالس استفاده می کنند که جلوه زیبایی به استایل خانم ها می بخشد.

 

پاشنه های 4 الی 6.5 سانتی متر

کفش هایی با پاشنه های 4 الی 6.5 سانتی متری نیز دارای اندازه پاشنه کفش استاندارد می باشند. این کفش ها شما را کشیده تر نشان می دهند و موجب می شوند استایل شما تحسین برانگیز باشد. اکثراً این پاشنه ها در کفش های مدل مخروطی، بندی و جلوباز استفاده می شوند و گزینه متناسبی برای استفاده در محیط کار و مجالس به شمار می روند.

 

پاشنه های 6.6 الی 9 سانتی متر

کفش هایی که پاشنه آنها در اندازه 6.5 تا 9 سانتی متر است برای استفاده در مهمانی ها و یا محافل رسمی مناسب می باشند. این کفش ها باعث می شود تا اندام و لباس های شما مجلل تر به نظر برسد. اگر این کفش ها را از میان انواع کفش دست دوز انتخاب کنید قطعاً به پاهایتان نیز آسیب نرسیده و برای مدت طولانی می توانید از آنها استفاده کنید.

 

در انتها باید بگوییم مهمترین نکته در انتخاب کفش مردانه و زنانه سایز پاشنه ای هست که با آن راحت باشید و هنگام راه رفتن احساس ناخوشایندی نداشته باشید. فروشگاه شهرصندل با مجموعه متنوع کفش مردانه و زنانه و صندل شما را در این انتخاب همراهی می کند.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.