کفش لوفر

آشنایی با دنیای کفش ها

کفش ها، دنیای رنگارنگ و متنوعی دارند. اگر شما هم جز افرادی هستید که از پوشیدن انواع مدل های پاپوش هیجان زده می شوید، با ما همراه باشید تا در خصوص دنیای کفش ها بیشتر اطلاعات در اختیارتان قرار گیرد. شاید برای شما نیز جالب باشد که هر سال یک فستیوال مهیج در لندن برگزار می شود و برترین انواع مد کفش سال در آن رونمایی می شود. هر چند که برای بانوان ست کردن کیف و کفش از اهمیت بیشتری برخوردار است و انتظار می رود در همین راستا انواع پاپوش های زنانه تنوعی بیشتری داشته باشند، اما مدل های مردانه نیز از قافله عقب نمانده اند و شاهد ساختار و رنگ های مختلفی هستیم که می توان برای ست کردن رنگ کفش با انواع لباس ها از انها استفاده کرد. در این مقاله قصد داریم به پاپوش ها کمی دقیق تر شویم و انواع آنها را به صورت حرفه ای بررسی نماییم.

آشنایی با دنیای کفش :

قطعا مطلع هستید که در دنیا انواع برند ها در تلاش هستند تا مدل های مختلف پاپوش را با توجه به نیاز مشتریان خود فراهم آورند. این بین گاها تغییر در یک رنگ می تواند یک ساختار جدید را ایجاد نماید اما در زیر به صورت حرفه ای، پاپوش ها طبقه بندی شده اند:

  • زیبایی و ظاهر بی نقص:

کفش های آکسفورد، به معنای واقعی نمایانگر آراستگی و شیک پوش بودن است. این نوع از کفش ها در انواع زنانه و مردانه وجود دارد و عموما برای مراسم های رسمی مورد استفاده قرار می گردند. پوشیدن این کفش با شلوار جین و یا به صورت کلی لباس اسپرت گزینه خوبی نیست. لباس رسمی بهترین انتخاب برای تکمیل استایل این کفش می باشد. برای ست کردن رنگ کفش آکسفورد با لباس، سعی کنید تا رنگ های قهوه ای و مشکی را انتخاب نمایید زیرا این رنگ ها دارای جلوه بسیار خوبی می باشند.

 

کفش آکسفورد

 

  • متنوع و پرکاربرد

در این دسته می توان انواع کفش های اسنیکرز را مشاهده کرد که نه برای ورزش بلکه برای استایل ساده و راحت اراده شدند. این نوع از کفش ها با انواع ساق دار و بدون ساق در بازار یافت می شود. جالب است در نظر داشته باشید که در سال 2019 بیشترین فروش کد کفش دخترانه مربوط به این مدل بوده است. با توجه به اینکه این پاپوش بیشتر مورد استفاده خوانندگان پاپ می باشد لذا افراد بروز و طرفدار فشن بیشتر به سمت ان کشش دارند. هیچ محدودیتی در رنگ، دوخت و مدل برای این طبقه وجود ندارد.

 

  • زیبا، سبک و راحت

کفش های لوفر که امروزه در رنگ های مختلفی یافت می شوند و به راحتی می توان برای ست کردن رنگ کیف و کفش از آنها استفاده کرد، در این دسته قرار دارند. این نوع از پاپوش ها در زبان فارس کالج نامیده می شوند. معمولا این طبقه از پاپوش ها دارای پاشنه تخت هستند و برای انجام امور روزانه، پیاده روی گزینه خوبی محسوب می شوند. عموما پاپوش های لوفر را به همراه لباس های اسپرت و غیر رسمی می پوشند.

کفش لوفر

این نوع از پاپوش ها که تنها بخشی از پا را می پوشانند و عموما دارای پاشنه کوتاهی هستند، برای فصل های گرم گزینه خوبی هستند. برای این نوع از پاپوش ها نیز هیچ گونه الگوی دوخت و ساختاری وجود ندارد، می تواند هرگونه ابداع و خلاقیتی در ان انجام داده و انواع مدل ها را طرح ریزی کرد.

کفش صندل زنانه

کفش صندل زنانه

  • محافظ و محکم

وقتی صحبت از مقاومت کفش به میان می اید، قطعا بوت ها و نیم بوت ها به ذهن می رسند. رویه و زیره ضخیم که می توانند در مقابل سرما و هر عامل خارجی از پا محافظت نمایند. منشا این نوع از پاپوش ها از کشور انگلیس بوده است. عموما این نوع از پاپوش ها با جنس چرم بسیار شیک خواهند بود. رنگ قهوه ای و مشکی آنها امروزه بیشتری فروش را به خود اختصاص داده اند.

نحوه انتخاب کفش:

بسیاری از افراد برای خرید پاپوش تنها به سایز آن دقت می نمایند. اما باید در نظر داشت که نوع پا افراد در انتخاب پاپوش بسیار مهم است. از لحاظ فرم پا ها به سه دسته تقسیم می شوند:

  • پاهایی که در آنها انگشت شست بلند تر است.
  • پاهایی که انگشت دوم و سوم از سایرین بزرگتر هستند.
  • پاهایی که تمام انگشتان آن دارای یک اندازه هستند.

نوع کفش ها بر اساس فرم پا می تواند متفاوت باشد. بسیاری از فروشندگان ماهر در دنیا به این موضوع توجه می کنند. به طور مثال برای پاهایی که تمام انگشتان از لحاظ طولی در یک حد هستند، پاپوش هایی که در بخش جلو تنگ می شوند، گزینه خوبی نخواهند بود.

مورد دومی که برای تهیه پاپوش باید به ان دقت کرد، عرض پا است. بسیاری افراد دارای پاهایی هستند که دارای سینه است. برای این دسته عموما پاپوش هایی پیشنهاد می شود که جلوی آن ها گرد است. البته هم اکنون تعداد کمی از افراد به این موارد دقت می نمایند و ظاهر و رنگ پاپوش ها از اهمیت بیشتری برخوردار است.

به صورت کلی پیشنهاد می شود برای خرید کفش حتما به نوع پای خود دقت نمایید. افرادی که دارای انگشتان بلند و کشیده هستند، پیشنهاد می شود تا از کفش های کشیده استفاده نمایند. اما در مقابل پوشیدن کفش های پاشنه بلند برای افرادی که دارای سینه پای عریضی هستند، فشار کمتری را به کمر وارد می نمایند. در حال حاضر بیشتر تولید کنندگان داخلی و خارجی به این اصول پایبند می باشند.

 

https://www.lifehack.org/articles/lifestyle/10-facts-about-the-history-shoes.html

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.