چگونه کفش زنانه مناسب و راحت انتخاب کنیم

چگونه کفش زنانه  مناسب و راحت انتخاب کنیم؛ انتخاب کفش مناسب برای حفظ سلامت پاها اهمیت زیادی دارد. هنگام انتخاب کفش باید نکات زیادی را در نظر گرفت از جمله اینکه کفش تنگ یا گشاد نباشد و تهویه و تعریق خوبی داشته باشد . یکی دیگر از نکات مهم این است که جاذب شوک وارد شده از زمین به پا باشد تا از ایجاد فشار به پا، زانو و کمر پیشگیری شود.

یکی ازمهم‌ ترین مواردی که در پوشش هر خانم می‌تواند تأثیرگذار باشد، کفش زنانه مناسب است . اگر علاقه مند به افزایش  اطلاعات خود در رابطه با انواع کفش ‌های زنانه ، نحوه نگهداری از آن‌ها و… هستید ؛ با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید .

چگونه کفش زنانه مناسب و راحت انتخاب کنیم |شهرصندل

راهنمای انتخاب کفش زنانه

 

  • به پاهای خود احترام بگذارید :

کفش را از هر کجا که خریداری می ‌کنید باید از چرم نرم تهیه شده و در هر سه ابعاد قدی ، عرضی و طولی ، راحت باشد . به محض این که احساس کردید کفش پای شما را در نقطه‌ ای خاص می‌ زند ، باید بدانید که مناسب شما نیست . هم چنین خود را با جملاتی مانند : «کفش به مرور جا باز می‌کند یا کفش نرم می‌شود» قانع نکنید . این دست جملات را به دور بریزید ، شما باید به پاهای خود احترام بگذارید .

  • کفش خوب باید انعطاف‌ پذیر باشد:

وقتی ابعاد کفش را به درستی انتخاب کردید ، باید توجه خود را به نرمی و میزان انعطاف‌ پذیر کفش معطوف کنید . انعطاف‌پذیری به معنای توانایی خم شدن است.

اگر کفش را خم کنید (یعنی پاشنه پا و ناحیه پنجه را به سمت یکدیگر خم کنید) کفش باید به راحتی شکل وی به خود می گیرد . پس می‌توان گفت این کفش، محصولی انعطاف‌پذیر است. در این حالت، هم رویه و زیره کفش مورد آزمایش قرار می‌گیرد ، و می ‌تواند فهمید که کفش در چه قسمت‌هایی منعطف و در چه نواحی سفت است .


‹‹برای مشاهده و خرید جدید ترین مدل های کفش زنانه کلیک کنید››


  • تا حد امکان کفش را تخت انتخاب کنید:

توصیه دیگر، انتخاب کفشی است که از نظر آناتومی پا و مسائل ارتوپدی تخت باشد .چگونه کفش زنانه مناسب و راحت انتخاب کنیم ؛ حرکت چرخشی پا فقط می‌تواند در کفش‌های تخت به طور طبیعی انجام شود ، زیرا هیچ توزیع وزن نامناسبی در قوس کف پا و استخوان‌های متاتارس وجود ندارد .

ما نمی‌ خواهیم علائق شما را نادیده بگیریم ، اما وقتی صحبت از کفش پاشنه بلند زنانه به میان می‌آید ، سعی کنید آن‌ها را در حد اعتدال بپوشید . داشتن تعادل بین انتخاب نوع کفش (مجلسی یا ورزشی) و میزان راحتی بسیار حائز اهمیت است .

چگونه کفش زنانه مناسب و راحت انتخاب کنیم |شهرصندل

 

 انتخاب کفش زنانه راحت

اگر کفش شما خیلی تنگ ، شُل و یا به اندازه کافی سفت باشد ، در طی انجام فعالیت بدنی ممکن است استرس را روی پاها ، مچ پا ، باسن ، کمر و سایر مفاصل ایجاد شود .

انتخاب نامناسب کفش می‌ تواند به صدمات ورزشی رایج از جمله درد در ساق پا و تاندون آشیل و درد کمر منجر شود . چنین مشکلاتی ممکن است فعالیت روزانه شما را به میزان قابل توجهی محدود یا متوقف کند .

اگر کفش شما براساس نوع فعالیت شما انتخاب نشود ، احتمال آسیب‌ دیدگی افزایش می‌باید . برای ورزش بدنسازی ، دویدن ، پیاده ‌روی ، و هر فعالیت دیگری نیاز به کفش متفاوت است .

کفش می ‌تواند تأثیر بسزایی در نوع راه رفتن شما بگذارد . حرکت پاهای شما در طی هر مرحله بر چگونگی پیگیری بقیه قسمت‌های بدن تأثیر می‌گذارد . وقتی به طور صحیح قدم بردارید ابتدا پاشنه شما با زمین تماس برقرار می‌ کند . سپس ، قوس پا کمی به سمت داخل می‌ چرخد ​​و اجازه می‌دهد تا با توپی زیر سینه پا و سپس انگشت بزرگ تماس برقرار کند .

قوس برخی از افراد بیش از حد یا کمتر از حد به داخل می‌ چرخد ، این مشکل پرونیشن نام دارد . این مورد می ‌تواند به نحوه جذب شوک و فشار بر پاها تأثیر بگذارد .


‹‹برای مشاهده و خرید متنوع ترین مدل های کفش شهرصندل کلیک کنید››


 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.