همه چیز در مورد ست کردن کفش کالج مردانه

همه چیز در مورد ست کردن کفش کالج مردانه ، در چند سال اخیر مشاهده شده که نسل جوان استقبال خوبی از کفش‌های کالج داشته اند. کفش کالج مردانه کفشی بسیار راحت و کاربردی بوده و با اکثر استایل ها ست می شود.

شما می توانید به راحتی آن را در استایل های مختلف خود به کار برده و جذابیت خود را دو چندان کنید. برای اینکه ظاهری شیک و بدون نقص داشته باشید، باید اصول درست استفاده از این کفش ها را رعایت کنید.

ما تصمیم داریم تا در ادامه این مقاله نکات کاربردی و مهمی را درباره ست کردن کفش کالج مردانه با شما عزیزان به اشتراک بگذاریم. به شما پیشنهاد می‌کنیم که اگر قصد خرید کفش دارید و یا به طور کلی به این موضوع علاقه مند هستید، حتماً تا انتها با ما همراه باشید.

همه چیز در مورد ست کردن کفش کالج مردانه

از چه جنس کفش کالج مردانه استفاده کنیم؟

بهترین انتخاب در این زمینه کفش‌های چرم مردانه می‌باشند. چرم علاوه بر نگهداری راحت‌تر، براقیت طبیعی و خاصی دارد که به شیک‌تر شدن استایل شما کمک می‌کند. علاوه بر این شما می‌توانید از کالج‌های چرم در مراسم‌های نیمه رسمی هم استفاده کنید چون این جنس از کفش نه خیلی اسپرت است و نه خیلی خشک و رسمی! چرم جیر هم با توجه به رنگی که انتخاب می‌کنید می‌تواند یک انتخاب منحصر به فرد و جدید برای شما باشد.کفش کالج مردانه


“جهت مشاهده و خرید شیک ترین مدلهای صندل طبی مردانه کلیک کنید”


رنگ مناسب برای کالج

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که در زمان انتخاب رنگ کفش، در اولین گزینه به سراغ رنگ مشکی می‌روید، باید بدانید که انتخاب رنگ در کفش کالج کمی متفاوت‌تر است. رنگ‌های بسیار متنوع و زیادی وجود دارند که شما می‌توانید متناسب با سایر اجزای استایل خود از آن‌ها استفاده کنید.

برای مثال قهوه‌ای رنگ ایده آل کفش کالج مردانه برای استفاده در مراسم‌های نیمه رسمی است. آبی نفتی هم گزینه خوبی برای ست شدن با رنگ‌هایی مثل سفید، بژ یا سبز می‌باشد. همچنین آن دسته از آقایانی که علاقه دارند ظاهر پر انرژی تری داشته باشند، می‌توانند به سراغ رنگ قرمز تیره رفته و ظاهر جذابی را برای خود بسازند. اگر هم به رنگ‌های خنثی علاقه مندید، می‌توانید به سراغ رنگ بژ رفته و با استفاده از آن کمی برنزه‌تر به نظر برسید.

با جوراب یا بدون آن؟

کفش‌های کالج را می‌توان هم به همراه جوراب پوشید و هم بدون آنها. این نوع کفش‌ها بدون جوراب ظاهر بسیار خوبی دارند اما نکته‌ای که باید در این زمینه به آن دقت کنید این است که اگر قصد دارید کفش کالج خود را بدون جوراب بپوشید، باید لباس شما کاملاً اندازه‌تان باشد. بهتر است که از شلوارهای کمی کوتاه‌تر استفاده کنید تا کالج شما خود را به خوبی نشان دهد. همانطور که گفتیم؛ این کفش‌ها را می‌توان به همراه جوراب هم پوشید اما باید در انتخاب رنگ جوراب نهایت دقت را داشته باشید تا تناسب استایل شما به هم نریزد.

تیپ غیر رسمی

شما می‌توانید به راحتی از کالج به عنوان کفش های روزانه مردانه خود استفاده کنید. اگر در انتخاب سایر لباس‌های خود دقت لازم را به خرج دهید، قطعاً ظاهر بسیار شیکی خواهید داشت. یکی از راه‌هایی که می‌تواند به غیر رسمی به نظر رسیدن تیپ شما کمک کند، استفاده از لباس‌های پارچه‌ای ست. مورد بعدی رنگ‌های تابستانی مثل آبی و سبز هستند که باعث می‌شوند به تیپ شما از حالت رسمی خارج شده و خودمانی‌تر به نظر برسد.کالج مردانه با جوراب

تیپ نیمه رسمی

همیشه به یاد داشته باشید رنگ‌های کلاسیک مثل مشکی باعث رسمی به نظر رسیدن تیپ شما می‌شوند. برای اینکه یک ظاهر نیمه رسمی داشته باشید، می‌توانید از کت و شلوار و پیراهن استفاده کرده و یا یک کاپشن اسپرت را با کالج خود ست کنید. در انتخاب رنگها تمام دقت خود را به خرج دهید و سعی کنید آنها را از یک خانواده و تناژ انتخاب کنید.

تیپ رسمی

یکی از مهمترین بخش‌های داشتن تیپ رسمی، استفاده از چرم براق است. رنگ‌های تیره مثل مشکی، آبی نفتی و… همیشه روی مد اند و به رسمی به نظر رسیدن شما کمک می‌کنند.

کالج‌های مخملی هم می‌توانند انتخاب جدید و منحصر به فردی (به خصوص در فصل‌های سرد سال) برای شما باشند، بخصوص اگر یک پیراهن بافت و کت روشن با آن ست شده باشد.

یکی دیگر از جنس‌هایی که می‌تواند انتخاب خوبی برای کفش کالج مردانه چرم در تیپ رسمی باشد، چرم جیر است که شما می‌توانید آن را با رنگ‌های زرشکی و لاجوردی به راحتی ست کنید.


” جهت مشاهده و خرید جدیدترین مدلهای کفش مردانه کلیک کنید”


0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.