کفش چرم مردانه مکملی جذاب برای استایل آقایان

کفش چرم مردانه مکملی جذاب برای استایل آقایان ؛ امروزه کفش‌ های چرم نوعی تکمیل‌ کننده استایل به حساب می‌آیند و جذابیت پوشش همگان را دو چندان می‌کنند.

آقایان نیز مانند استایل زنانه می توانند از چندین آیتم چرم در استایل شان استفاده کنند.در این مقاله ما سعی بر آن داریم تا استایل های مردانه همراه با کفش چرم را برای شما شرح دهیم.

کفش چرم مردانه مکملی جذاب برای استایل آقایان |شهرصندل

روش ست کردن کفش چرم مردانه مکملی جذاب برای استایل آقایان

رنگ کفش چرم یکی از مهم ترین نکات ست کردن آن با سایر لباس ها است. همان طور که می دانید رنگ بندی کفش چرم متنوع است. به همین دلیل برای ست کردن راحت کفش چرم سعی کنید به سراغ خرید کفش چرم مشکی و یا خرید کفش چرم قهوه ای سوخته بروید. چرا که این دو رنگ برای ست شدن با هر لباسی آسان است. البته می توانید برای داشتن یک استایل خاص و متفاوت از رنگ های سال استفاده کنید.

کفش چرم به رنگ سال نیز تولید می شوند. تولید کنندگان کفش چرم طبیعی همواره هر ساله متناسب با رنگ سال، کفش چرم خاصی را نیز تولید می کنند. البته رنگ بندی کفش چرم طبیعی شامل؛ سفید، مشکی، مرجانی و غیره هستند. وجود رنگ های شاد در کفش های چرم طبیعی دل همه را به دست آورده است. البته کفش اسپرت چرم را می توانید به رنگ های مشکی و یا سفید نیز انتخاب کنید

کفش اسپرت چرم طبیعی یکی از کفش های بسیار پرکاربرد است که باید رنگی معقول داشته باشد تا بتوان به راحتی با بیشتر لباس ها ست کرد. نکته قابل توجه این است که برای ست کردن کفش چرم اسپرت، بهتر است لباس های پر زرق و برق را فراموش نکنید. به دلیل ساده بودن کفش چرم طبیعی، با پوشیدن لباس های پر زرق و برق و خاص استایل تان از حالت سادگی در می آید. البته با خرید کفش چرم نگین دار و یا پر زرق و برق، بهتر است در انتخاب لباس، سبکی ساده داشته باشید.

اصول مهم ست کردن کفش چرم اصل مردانه

آقایان نیز برای داشتن یک استایل شیک می بایست اصولی را رعایت کنند. اولین و ابتدایی ترین اصلی که باید آن را رعایت کنید، پوشیدن کفش چرم مردانه اصل با کت و شلوار است.

علاوه بر کت و شلوار، می توانید کفش چرم رسمی مردانه را با پالتو و یا کت و سایر اکسسوری ها بپوشید. در صورتی که کت و شلوار مردانه شما کاملا مشکی می باشد؛ می بایست تنها کفش چرم اصل مشکی بپوشید. برای شیک شدن می بایست به همراه کت و شلوار قهوه ای، کفش چرم قهوه ای و یا زرشکی بپوشید. سومین سبکی که می توانید با آن لباس بپوشید، کت و شلوار طوسی رنگ را نیز می توانید به همراه کفش چرم مشکی، زرشکی و یا قهوه ای بپوشید.

معرفی برخی انواع استایل با کفش چرمی مردانه

  • استایل کلاسیک:

انتخاب سبک لباس و استایل، به نوعی نشان دهنده خصوصیات فردی اشخاص است. ترندهای دنیای مد به ‌طور مدام در حال تغییر هستند، اما برخی ترندها فارغ از گذر زمان، همیشه محبوب هستند. گذشته از این که در هر دوره‌ ای چه چیزی ترند است، لباس پوشیدن به سبک کلاسیک همیشه مد است.

وجود یک المان چرم در داشتن یک استایل کلاسیک شیک بسیار تاثیرگذار است. با استفاده از محصولات چرمی مثل کیف و کفش چرم ، کت چرم، کاپشن چرم و سایر اکسسوری ‌های چرم می‌توانید یکی از شیک‌ ترین سبک های استایل کلاسیک را ایجاد کنید.


“برای مشاهده و خرید متنوع ترین مدل های کفش مردانه کلیک کنید”


  • استایل اسپرت چرم:

این استایل شامل لباس ‌های ورزشی و هم چنین لباس‌ های بیرونی راحت نیز می‌شود. امروزه تنوع محصولات چرمی به‌ گونه‌ای است که طرفداران استایل اسپرت می‌توانند با استفاده از کالاهای چرم، به راحتی یک استایل اسپرت چرم داشته باشند.

  • استایل مینیمال:

منظور از استایل مینیمال استایلی است که ساده و بدون زرق و برق باشد. اگر از طرفداران چرم و عاشق سبک مینیمال هستید، می‌توانید با استفاده از محصولات چرمی مثل یک کفش یا کیف ساده برای خود یک سبک مینیمال زیبا بسازید.

  • استایل مونوکروم:

کفش چرم مردانه مکملی جذاب برای استایل آقایان ؛ استایل مونوکروم یا تکرنگ به این معنی است که عناصر استایل شما همرنگ باشند. شما می‎ توانید با انتخاب محصولات چرم هم رنگ یک استایل مونوکروم داشته باشید. پیشنهاد می‌کنیم که در یک استایل چرم مونوکروم، رنگ اکسسوری چرم با رنگ اصلیِ استایل شما کمی متفاوت و یا متضاد باشند. البته این موضوع به سلیقه شما و موقعیتی که در آن قرار دارید بستگی دارد.

کفش چرم مردانه مکملی جذاب برای استایل آقایان |شهرصندل

چگونه از کفش چرم مراقبت کنیم

کفش چرم شما می‌خواهد که از آن ها مراقبت کنید. تمیز کردن و تنفس دو مرحله ساده هستند، اما مراحلی که می توانند طول عمر کفش شما را سال ها افزایش دهند. بنابراین بند کفش های خود را باز کنید و بگذارید کمی استراحت کنند.

اولین و مسلماً مهم ترین قدم در مراقبت از کفش هایتان ساده است ؛تمیز نگه داشتن آن ها.

هر روز کفش های خود را نپوشید؛ چرم هم مانند پوست شما نیاز به تنفس دارد. بهتر است حداقل دو جفت کفش در کمد خود داشته باشید تا مجبور نشوید هر روز یک جفت را بپوشید. پاهای شما در طول روز عرق می کنند، و چرم این رطوبت را جذب می کند. چرم مرطوب بیشتر مستعد کشیدگی، خراشیدگی، چین خوردگی و لکه دار شدن است.


“برای مشاهده و خرید شیک ترین مدل های کفش چرم مردانه شهرصندل کلیک کنید”


 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.