نحوه ست کردن با انواع کفش ونس مردانه

نحوه ست کردن با انواع کفش ونس مردانه ؛این کفش ها یکی از کفش‌های پرطرفدار در میان جوانان به حساب می‌آید؛ اما همیشه استایل با کفش ونس چالش‌های زیادی همراه دارد.

این نوع کتونی بسیار سبک و در عین حال دارای رنگ آمیزی های جذابی می باشد. به طوری که در حال حاضر به عنوان کفش روزمره گزینه مناسبی است.

همان طور که می دانید پاها مهم ترین عضو بدن هستند و حفظ سلامتی پا خیلی مهم و حیاتی است. در نهایت انتخاب کتونی مناسب امر مهم و حساسی می باشد که باید بسیار دقت داشته باشید.

نحوه ست کردن با انواع کفش ونس مردانه

تاریخچه کتونی ونس

این مدل کتونی با اصالت که شروع راه اندازی آن در اواسط دهه 1960 که کفش ها مورد استقبال قرار نمی گرفتند ونس در سال 1966 توسط برادران پلو جیم ون درون در آناهیم کالیفرنیا تاسیس شد. در اصل این مدل کفش در سال 1966 تولید شد و بدون تغییر باقی ماند. در اواخر دهه 70 این برند سبک های معتبر خود را به امضاء نوار جاز،از خوانندگان جاز منتشر کرد. این مدل کتونی از زمان شروع تا به امروزه رشد و تکامل یافته و به کفش اصلی و روزمره برای همه تبدیل شده است. البته این برند در حال حاضر در زمینه پوشاک ،تی شرت ،هودی ،شلوار جین ،کلاه های اسپرت کفش ها خیابانی و کتونی فعالیت گسترده ای دارد.

ست کردن لباس با انواع کفش ونس مردانه

  • اولد اسکول :

مدل اولد اسکول کتانی های ونس، مدل کلاسیک این کفش ها محسوب می شود. این مدل کتانی، ساق کوتاه و زیره ی پهنی دارند؛ جنس آن نیز از جیر یا چرم می باشد. اولد اسکول، اولین مدل ونسی بود که در کناره ی آن از نوار سفید رنگ انحصاری این برند استفاده شد. امروزه اولد اسکولی که این نوار سفید را داشته باشد هم چنان از معروف ترین کفش های ونس محسوب می شود. این مدل کتانی برای خلق استایلی شیک ، کفشی ایده آل می باشد و می توان آن را هم در مراسم های غیررسمی و هم نیمه رسمی پوشید. با این که اولد اسکول در رنگ های مختلفی عرضه می شود، اما رنگ کلاسیک سفید و مشکی آن همیشه بهترین انتخاب به شمار می رود .


“برای مشاهده و خرید متنوع ترین مدل های کفش مردانه کلیک کنید”


  • ارا:

کفش ونس مدل ارا کفشی کلاسیک و ساق کوتاه و بندی است؛ مدلی که دارای دوخت دو ردیفه و زبانه ای نرم می باشد. همچنین این مدل ونس، جزو اولین مدل های این کفش است که دورتا دور قسمت فوقانی آن یک لایه نرم کار گذاشته شده تا پا احساس نرمی و راحتی بیشتری کند. امروزه این کفش ها محبوب تمام آقایان و بخشی از کمد لباس های غیررسمی آن ها می باشد. درست است که بسیاری از کتانی ها با لباس های نیمه رسمی خوب ست نمی شوند، اما ونس ارا از این قاعده مستثنی است. این کتانی به دلیل طراحی شیک و کلاسیکش برای ست شدن با آیتم های رسمی و مجلسی کاملاً ایده آل می باشد. سعی کنید کتانی های رنگ روشن ارا را با یک شلوار سفید ساده، یک پیراهن مردانه ی سفید و یک کت بلیزر آبی بپوشید تا استایلی شیک و جدید داشته باشید.

نحوه ست کردن با انواع کفش ونس مردانه

  • اسکیت_های:

اسکیت-های بدون شک معروف ترین کتانی ساق بلند ونس محسوب می شود. این کتانی که در طراحی آن هم از المان های اسکیت سواری و هم کمی از فرهنگ پانک استفاده شده، امروزه به عنوان کفشی راحت و مد روز از طرف تمام آقایان مورد استفاده قرار می گیرد. در این مدل هم مثل مدل اولد اسکول از نوار سفید رنگ کناری بهره گرفته شده است. طرح خاص و توپر اسکیت-های باعث می شود که نتوانید به راحتی آن را با لباس های رسمی تان ست کنید؛ بنابراین بهتر است از لباس های غیررسمی همراه آن استفاده کنید. شلوار گرمکن با دمپای کش دار انتخابی عالی است که به خوبی کفش هایتان را به نمایش می گذارد. همچنین می توانید یک تیشرت آستین بلند و کت چریکی نیز بپوشید و استایل غیررسمی خود را کمی جدی تر کنید.

  • آتنتیک:

واژه آتنتیک به معنای منبع قابل استناد می باشد؛ پس همانطور که از نام این کفش پیداست، این مدل، مدل مرسوم و قدیمی کفش ونس به حساب می آید. طراحی آن از ابتدای ظهور ونس به همین شکل بوده و همچنان یکی از محبوب ترین مدل های این برند به شمار می رود. آتنتیک یک کتانی بندی ساق کوتاه با زیره ای پهن و دوخت هایی قابل مشاهده می باشد. این کتانی که جنسش اصالتاً از برزنت است، کفشی ساده و خاص است.

سخن آخر:

نحوه ست کردن با انواع کفش ونس مردانه ؛ با مطالعه متن متوجه شدید که استایل با ونس را چگونه شکل دهید و ست مناسبی برای خودتان ایجاد کنید. امیدواریم از ایده‌هایی که دراختیارتان قرار دادیم استفاده کنید و یکی از بهترین تیپ‌ها را با کفش ونس تان بزنید.


“برای مشاهده و خرید شیک ترین مدل های کفش مردانه شهرصندل کلیک کنید”


 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.