بوت و نیم بوت زنانه ترند زمستان امسال

از جمله کفش‌های محبوب برای خانم‌ها، کفش‌های نیم بوت هستند. با فرا رسیدن فصل پاییز و زمستان، اهمیت خرید و همچنین استفاده از نیم بوت‌های ترند نسبت به سایر کفش‌ها افزایش می‌یابد.

بدون شک همه شما می‌دانید که کفش‌ها با توجه به طرح و مدل، کاربرد، رنگ، سایز و… دارای انواع مختلفی هستند. از جمله معروف‌ترین کفش‌ها که اغلب در فصل سرما کاربرد دارند کفش‌هایی با ساق بلند بوده .که در طول ساق با یکدیگر متفاوت هستند و در کل مچ پا را به صورت کامل می‌پوشانند. در زبان‌های گوناگون این کفش‌ها با نام‌های مختلف از جمله: چکمه، بوت، نیم بوت و… شناخته شده‌اند.


<<برای دیدن جدیدترین مدل های کفش های پاییزه و زمستانه همین الان کلیک کنید>>


بوت های بلند، راز داشتن یک استایل شیک

بوت ها همیشه برای داشتن یک استایل عالی به ما کمک می کنند. اما باید آگاهانه از آن ها استفاده کنیم. بوت های بلند تا زانو یا بلندتر از آن به خاطر جذابیتی که دارند همیشه محبوب هستند. این بوت ها پاها را کشیده تر و زیباتر نشان می دهند.

خبر خوب ما به شما این است که این مدل، امسال به عنوان کفش های پاییزی ترند شده اند .شما به راحتی می توانید آن ها را با لباس های جذاب خود ست کنید . استایلی منحصربه فرد داشته باشید. این بوت ها گرم ترین انتخاب برای فصل های سرد است.

از مزایای دیگر آن ها این است که قابلیت ست شدن بالایی دارند. مثلا اگر یک مدل ساده و ترجیحا مشکی را انتخاب کنید. مطمئن باشید که با اکثر لباس های شما هماهنگ می شود. پوشیدن این مدل چکمه با انواع دامن های روی زانو و کوتاه تر. شلوارهای جین جذب و انواع لگ ها بسیار شیک و جذاب است.

 



نیم بوت‌های پاشنه دار یا بوتی

از جمله بوت‌هایی که در بازار به صورت گسترده موجود است و اکثر خانم‌های جوان نیم بوت آن را انتخاب می‌کنند. نیم بوت‌های پاشنه دار هستند که البته با نام بوتی نیز شناخته شده‌اند. از خصوصیات قابل توجه این محصول می‌توان به امکان استفاده از آن در سایر فصول سال به غیر از زمستان و همچنین تنوع گسترده در رنگ‌بندی و طراحی اشاره کرد.هر شخصی با استایل خاص و مورد سلیقه خود می‌تواند یک بوتی زیبا خریداری و استفاده نماید.


<<مجموعه بینظیر کفش صندل های زنانه شیک و راحتی درشهرصندل>>


نیم بوت‌های چلسی

از ۸ مدل نیم بوت ترند زمستان که در دوره ملکه ویکتوریا توسط طراحان بریتانیایی تولید شده است. نیم بوت‌های چلسی هستند. در این سال‌ها نیز این نیم بوت‌های چلسی از جمله کفش‌های بسیار راحت برای خانم‌ها و آقایان محسوب می‌شوند. از ویژگی‌های مهمه نیم بوت های چلسی که باید بدانید، بدون بند بودن، پاشنه‌های بسیار کوتاه، امکان ست کردن با تمامی لباس‌ها و… است.
خوب است بدانید که چلسی‌های مشکی  رسمی‌تر هستند .برای انواع مراسم و جلسات رسمی کاربرد بیشتری دارند. این در حالی است که چلسی‌های قهوه‌ای و حتی زرشکی تیره برای مهمانی و دورهمی‌های غیر رسمی مناسب هستند. برای آنکه با نیم‌های چلسی زرشکی تیره و قهوه‌ای رنگ یک استایل جذاب داشته باشید. بهتر است که از لباس‌های سورمه‌ای استفاده کنید.
اگر به پوشش شلوار جین و یا کتان علاقه‌مند هستید.حتما نیم بوت چلسی انتخاب نمایید؛ زیرا ترکیب نیم بوت چلسی با شلوارهای جین یک استایل جذاب را تشکیل می‌دهد.


بوت کاپشنی

در سالهای قبل این مدل بوت هارا برای اسکیت های زمستانی استفاده می کردند.اما در سال 2021 بعنوان یکی از ترندهای اصلی شناخته می شوند .این مدل پوتین ظاهری خاص دارد که درعین زیبایی و خاص بودن به راحتی گرما را نیز حس می کنید .این مدل پوتین ها اصلا اجازه نفوذ آب را نمی دهند .بوت های کاپشنی همراه با نوارهایی از چرم و پاشنه ی 5 سانتی متری بسیار حالت شیکی را به ارمغان می آورند .

 

 


شما می توانید برای مشاهده مدلهای متنوع وشیک و ترند بوت و نیم بوتهای زمستانه به سایت فروشگاه شهرصندل مراجعه نمایید .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.