بهترین ست با کفش قهوه ای مردانه

بهترین ست با کفش قهوه ای مردانه؛ رنگ قهوه ای یکی از رنگ هایی می باشد که به آسودگی می توانید با همه ی رنگ ها ست کنید . داشتن یک جفت کفش و یا نیم بوت یا صندل قهوه ای از الزامات می باشد . بوت های قهوه ای مردانه ؛ شیک ، چند منظوره و بسیار جذاب هستند .

بهترین ست با کفش قهوه ای مردانه|شهرصندل

نحوه ست کردن کفش قهوه ای با لباس مردانه

ست کردن کفش قهوه ای با پیراهن:

بهترین ست با کفش قهوه ای مردانه آقایان؛ می توانند پیراهن های رسمی که رنگ های روشن دارند و یا تیره خنثی هستند به خوبی با کفش های قهوه ای ست کنند .

استفاده از پیراهن آبی و یا سبز با کفش قهوه ای می تواند بسیار عالی باشد.

در مورد استفاده از پیراهن قهوه ای باید دقیقا هم رنگ با کفش مورد استفاده باشد . استفاده از پیراهن جین نیز با کفش قهوه ای دارای زیبایی بی نظیری است .


“برای مشاهده و خرید شیک ترین مدل های کفش مردانه کلیک کنید”


 شلوار:

این نوع کفش با شلوارهایی از جنس متفاوت نظیر کتان وجین پوشیده می شود .اگر آقایان بخواهند از شلوار قهوه ای نیز استفاده کنند باید ، تن رنگ آن روشن مانند رنگ خاکی باشد .

در مورد شلوار جین و سایر رنگ های کتان می توان از رنگ هایی مانند مشکی ، سرمه ای و خاکستری با تن رنگ تیره استفاده کرد. قد شلوار باید طوری باشد که هنگام افتادن بر روی شلوار چین و چروک ایجاد نکند .

بهترین ست با کفش قهوه ای مردانه|شهرصندل

 کت و شلوار:

برای ست کردن کفش قهوه‌‌ای با کت و شلوار زمانی که قصد حضور در یک موقعیت رسمی یا نیمه‌ رسمی را دارید، بهترین انتخاب می‌ تواند کت‌ و شلوار خاکستری باشد. این رنگ‌ها باعث می‌شود علاوه بر تناسب اندام تان، استایل بهتری از شما را با کفش قهوه‌ای‌ تان به نمایش بگذارد.

یک کت‌ و شلوار ذغالی نیز با تناژهای تیره قهوه‌ ای یک انتخاب خوب است. البته معجزه کت‌ و شلوار سرمه‌ای با پیراهن سفید و کفش قهوه‌ای را هم نادیده نگیرید. به‌ درستی می‌توانید تناژهای قهوه‌ای را با این رنگ از کت‌ و شلوار ست کنید. یک پیراهن صورتی یا آبی ملایم هم در کنار کفش قهوه‌ای تیره، استایل متفاوتی را در شما به وجود می‌آورد.

سخن آخر:

در این مقاله سعی کردیم نکات مفیدی جهت ست کردن کفش مردانه قهوه ای را به شما ارائه دهیم . رنگ قهوه‌ای از پرطرفدارترین رنگ‌هایی است که آقایان در استایل خود استفاده می‌ کنند.


“برای مشاهده و خرید شیک ترین مدل های کفش مردانه شهرصندل کلیک کنید”


 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.