انتخاب بهترین کفش با پاشنه مناسب

انتخاب بهترین کفش با پاشنه مناسب،کفش ها از دید بسیاری از افراد به عنوان قلب دوم انسان شناخته می شوند. راحتی پاپوش می تواند منجر به آسودگی خیال و تمرکز بیشتر در زمان انجام امور روزانه شود. امروزه انواع مختلفی از پاپوش ها همچون کفش صندل، پاشنه بلند، پاشنه تخت و … در بازار وجود دارند که علاوه بر زیبایی دارای کاربرد های مختلفی نیز هستند.

باید در نظر داشت که انتخاب پاشنه مناسب یک فاکتور مهم در انتخاب پاپوش است. بسیاری از افراد در زمان ست کردن رنگ کفش با کیف، به راحتی پاپوش خود توجه نمی نمایند و تنها عامل تاثیر گذار برای انتخاب کیف و کفش، مد کفش سال است. در این مقاله قصد داریم تا در خصوص انتخاب شیک ترین پاپوش ها با در نظر گرفتن راحتی پا  در آنها بپردازیم. همچنین در ادامه کد کفش دخترانه ای که بیشترین فروش را داشته است نیز، معرفی خواهد شد.

انتخاب بهترین کفش با پاشنه مناسب

مجله مد شهر صندل

نقش پاشنه کفش در طراحی مدل های مختلف پاپوش بسیار مهم است. بسیاری انواع کفش صندل و یا ست کیف و کفش های سال، بر اساس نوع پاشنه های جدید، طراحی شده و به بازار عرضه می شوند. این نوع از ست ها می توانند بسیار خاص باشند و یا تنها با یک تغییرات جزئی در مدل های قدیمی مطرح شوند.

آشنایی با انواع پاشنه کفش ها و انتخاب آن:

  •    مدل پاشنه KITTEN :این نوع از پاپوش ها را با نام پاشنه سه سانت نیز می شناسند.

انواع کفش صندل های مد روز، معمولا با پاشنه های کوتاه ارائه می شوند، از همین رو 3 سانتی متر می تواند علاوه بر اینکه شما را از حالت اسپرت خارج کند، وقار خاصی نیز به ظاهر شما ببخشد. البته برای افرادی که قدی کوتاه دارند، در انواع مد کفش سال، گزینه هایی با پاشنه کوتاه مطرح می شوند که جایگزین پاپوش های مورد استفاده روزانه باشد.

  •   پاشنه PUMPS :

این نوع از پاشنه ها در دسته پاپوش های کلاسیک دسته بندی می شوند و عموما برای مجالس و مراسم  های جدی استفاده می گردند. میزان پاشنه برای این نوع از پاپوش ها در حد 7 سانتی متر است. اگر قصد دارید در یک مهمانی شرکت نمایید، می توانید از این نوع پاپوش ها برای برای ست کردن کیف و کفش خود استفاده نمایید زیرا تنوع رنگ آنها زیاد است. ست کردن رنگ کفش با لباس های مجلسی کار دشواری نیست زیرا این نوع پاشنه ها عموما در پاپوش هایی استفاده می شود که دارای زرق و برق یک مراسم رسمی هستند.-

  •   پاشنه WEDGE :

صنعت مد و طراحی پاپوش ها، همیشه به فکر افراد قد کوتاه نیز است. علاوه بر آن یکی از مدل های کد کفش دخترانه که قابل استفاده در تمام مکان ها باشد و حالت اسپرتی نیز داشته باشد، کفش های لژ دار می باشد. این نوع از پاپوش ها باعث خستگی نمی شوند، ظاهری شیک دارند و امکان ست کردن آنها با سایر لباس ها نیز وجود دارد. البته باید در نظر داشت که این نوع کفش ها برای مراسم رسمی گزینه خوبی محسوب نمی شوند و عموما برای استایل اسپرت انتخاب می شوند.

  • پاشنه STILETTOS :

کفش ها قطعا می توانند بازگو کننده نوع شخصیت و جایگاه اجتماعی شما باشند. در همین راستا هر اندازه پاشنه پاپوش ها بلند تر باشد، شخص در زمان راه رفتن استایل موقر تری به خود می گیرد. اگر قصد دارید در مجلس عروسی و یا جلسه رسمی شرکت کنید، پاشنه STILETTOS گزینه خوبی است. این نوع پاپوش ها طولی در حدود 10 سانتی متر دارند. این پاپوش ها به اندام و لباس شما فرم خاصی می دهند و باعث شخصیت بخشیدن به شما می شوند.

  • پاشنه CONE :

با توجه به اینکه در بسیاری از کالکشن های مد، به انواع مدل های قدیمی و سنتی نیز پرداخته می شود، می توان کفش های پاشنه تخم مرغی را نیز جز مدل های پرطرفدار طبقه بندی کرد. سطح مقطع پاشنه این کفش ها زیاد است لذا برای افرادی که اضافه وزن دارند، این مدل از کفش ها گزینه خوبی است. محبوبیت بالای این پاپوش ها غیر قابل انکار است.

  • پاشنه کوبایی:

کفش هایی که دارای این دسته از پاشنه می باشند، معمولا سبک و سیاق پاپوش های مردانه را دارند و از آنها الهام گرفته اند. این مورد برای چکمه های ورنی، نیم بوت های چرم و … بسیار کاربرد دارد و یک انتخاب خوب محسوب می شود. این مدل نیز جز انواع کد کفش دخترانه ای است که فروش خوبی دارد.

  • پاشنه flare :

این نوع از پاشنه ها ساختاری همچون شلوار های دمپا گشاد دارند. هر اندازه به سمت پایین پاشنه می رسیم، پهن تر می شوند. عموما در کفش مد سال، حداقل یک الی دو مورد از این گونه طراحی ها مشاهده می شود.

انتخاب بهترین کفش با پاشنه مناسب

مجله شهر صندل

جمع بندی:

همان گونه که در بالا عنوان شد،انتخاب بهترین کفش با پاشنه مناسب نوع کفش می تواند تاثیر زیادی در نوع شخصیت شما داشته باشد. از طرف دیگر انتخاب یک پاپوش خوب یک چالش است که با توجه به نوع شرایط و نوع لباس، انتخاب های متفاوتی را ایجاد می کند. بسیاری افراد برای نازک تر نشان دادن پا، از پاپوش هایی استفاده می کنند که در قسمت جلویی باریک تر است. برای اینکه کمترین آسیب در زمان استفاده از این پاپوش ها به انگشتان وارد شود، می توان از پد های مخصوص به پاشنه استفاده کرد.در نظر داشته باشید پاپوش هایی که بیش از اندازه نوک تیز هستند، می توانند باعث خمیدگی انگشتان شود و در موارد بسیار حاد موجب میخچه گردند. پیشنهاد می شود برای انتخاب یک کفش خوب حتما به راحتی پا در و میزان پاشنه آن دقت کنید تا کمترین مشکل و بیماری برای پاها ایجاد شود.

 

منابع :

https://threadcurve.com/

https://www.tandfonline.com/

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.