کفش صندل پاشنه بلند

در این مقاله قصد بر این است که در مورد کفش صندل پاشنه بلند اطلاعاتی ارائه شود. کفش های صندل دخترانه بر حسب سایز، رنگ و به طور کلی پارامتر های دیگری از یکدیگر تفکیک می شوند. ولی به طور کلی این صندل ها باید دارای ویژگی‌ های مناسبی برای پوشیدن باشند که در این مقاله به آن ها پرداخته خواهد شد.

کفش صندل پاشنه بلند:

کفش صندل پاشنه بلند، نوعی دیگر از صندل ها است که در این مقاله به توضیح آن خواهیم پرداخت. همان طور که می دانید این نوع صندل ها بسیار زیبا هستند. متاسفانه راه رفتن با آن ها دشوار است. قیمت کفش صندل پاشنه بلند کمی گران تر از سایر صندل ها است. خانم های کوتاه قد از آن ها استقبال بیشتری می نمایند. برخی از انواع کفش صندل پاشنه بلند به شرح زیر است:

صندل پاشنه دار: نوع دیگر کفش های صندل زنانه صندل های پاشنه دار می باشند. علیرغم زیبایی وافری که دارند. راه رفتن با آن ها سخت است. در واقع شما با خرید این صندل ها هرگز احساس راحتی نمی کنید. بنابراین تنها می توان از آن ها در راستای برخی اهداف استفاده نمود. برای مثال می توانید با آن ها به مهمانی بروید یا در برخی از مراسم ها شرکت کنید.

ویژگی های کفش صندل پاشنه بلند:

راه رفتن با این صندل ها سخت است. به همین جهت شما نمی توانید با آن ها به خرید بروید. یا این که پیاده روی خود را با آن ها انجام دهید. قیمت این نوع صندل زنانه کمی گران‌ تر از سایر انواع آن می باشد. خانم هایی که وزن کم تری دارند در زمان پوشیدن این صندل ها راحت تر هستند.

کفش زنانه پریسا جیر 7سانت

کفش زنانه پریسا جیر 7سانت

معرفی صندل لژ دار نوعی از کفش صندل پاشنه بلند:

نوع دیگر صندل های زنانه صندل های لژدار می باشند. این صندل ها مناسب برای دختر خانم های قد کوتاه هستند. اگر چه دارای پاشنه ی بلندی می باشند اما راه رفتن با آن ها راحت است. در واقع پاشنه با لژ متفاوت است. تفاوت پاشنه ی بلند با لژ در اندازه و ضخامت آن ها است. در واقع لژ همان پاشنه ی یک تیکه و بزرگ است. این پاشنه تا حدی بزرگ است که سرتاسر کف صندل را می پوشاند. دختر های کوتاه قد در حین این که می ‌توانند قد خود را بلند تر نشان دهند. می توانند با آن راحت تر راه برود. کفش صندل پاشنه بلند می ‌تواند انتخاب مناسبی برای فصل تابستان باشد.

کفش زنانه پریسا ورنی

کفش زنانه پریسا ورنی

شما می توانید با این کفش ها حتی رانندگی هم بکنید. نوع دیگر کفش صندل زنانه صندل های پشت باز هستند. می ‌توانند به صورت پاشنه دار و بدون پاشنه در بازار دیده شوند. دارای محبوبیت بسیار زیادی هستند. طرح های آن ها متنوع بوده و رنگ و لعاب خاصی دارند. خانم ها طرفداری زیادی از آن می کنند. علت این طرفداری پوشیدن به راحتی آن ها است. دارای قیمت مناسبی هستند. همچنین جزو پرفروش ترین صندل های زنانه محسوب خواهند شد.

مزیت کفش صندل پاشنه بلند:

از جمله مهم ترین مزیت های کفش صندل پاشنه بلند  به شرح زیر می باشد:

موجب بلند تر نشان دادن قد افراد می شود.

بسیار زیبا هستند.

ظرافت خاصی دارند.

مناسب برای مجالس و مراسم می باشند.

بسیار خنک می باشند.

انتخابی درست برای فصل تابستان هستند.

قیمت آن ها نسبت به سایر کفش های پاشنه بلند مناسب تر است.

قابلیت هماهنگ شدن با هر لباسی را دارند.

شما می توانید به همراه این صندل ها انواعی از پیراهن ها و دامن ها را بپوشید.

انواعی از شلوار ها نظیر: شلوار جین، شلوار مازراتی و غیره می توانند با این کفش صندل پاشنه بلند، زیبا به نظر برسند.

دارای تنوع زیاد در طرح و رنگ هستند.

و غیره.

اگر از علاقمندان به خرید کفش های صندل زنانه زیبا و شیک هستید دسته محصولات { کفش صندل زنانه } شهرصندل را از دست ندهید

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.